Inne
: Pojemność kabiny i bagażnika, poza tym PORAŻKA - brzmi to emocjonalnie, ale wiem co mówię, bardzo się rozczarowałem :(
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Brudząca się przepustnica - silnik gaśnie na wolnych obrotach
Inne
: Pompa i przekładnia wspomagania kierownicy
Zawieszenie
: Pękające tylne sprężyny
1,0
Całokształt
Jestem bardzo rozczarowany legendą o niezawodności. Kurna co to za złom - a kupiłem go osobiście od babci pod Frankfurtem, przebieg 190.000 km, wszyscy mówili "panie 500.000 na gazie bez remontu" G**** prawda - sorry ale nie mogę sie powstrzymac - skarbonka bez dna i do tego staje w trasie !!!! A do tego żłopie paliwo jak poj****. Po wakacjach pogonie dziada bez dwoch zdan. Następne auto będzie rocznik 2000+ i to wybadane na stacjoi diag. do bólu. Na pohybel passatom !
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest całkiem dynamiczny i dobrze się zbiera "od dołu" ale LPG założone w renomowanym warsztacie spowodowało mnóstwo szkód i w efekcie frezowanie gniazd zaworowych, wymianę uszczelki pod głowicą z planowaniem, uszczelniaczy zaworowych, uszczelek kolektorów itp, łącznie faktura na 1500 PLN w dobrym warsztacie. Serdecznie dziękuję za takie LPG !!!! Nie zakładajcie instalacji LPG do starych silników (200kkm) bo to się zemści - mówiono mi to, nie wierzyłem, zapłaciłem i już wierzę.
3,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, ale ok 220 000 km wymiana sprzęgła
3,0
Układ jezdny
na prostej można puścić kierownicę przy 150 km/h, ale w zakrętach nieco kołysze
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na taki wagon bardzo przyzwoicie, zwłaszcza tył - chyba że boczne tylne szyny zaparują, wtedy kaplica
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, ale jak na dzisiejsze czasy to nieco topornie, zero fantazji
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko grzeje się błyskawicznie, natomiast w mojej wersji klimy (klimatronic) nawiewy są otwierane za pomocą elektropneumatycznych zaworów - padł mi w zimie nawiew na przednią szybę (masakra, nie da się jeździć) i dokopanie się do wadliwego elementu wymagało rozebrania deski i całego dnia pracy - koszt 700 zł !!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu nie może być lepiej - zwłaszcza z tyłu - przy max odsuniętych fotelach przednich ciągle w cholerę miejsca - zdaje się najwięcej w tej klasie, wręcz nie do wiary
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h szum wiatru ostro słychać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2.0 115 KM bierze w trasie przy delikatnej jeździe 80-90 km/h ok 8-9 l benzyny (10 LPG), w mieście lepiej nie myśleć - spokojnie ponad 12 l benzynki jeśli spróbujesz nieco dynamiczniej. Ceny części są tanie (ale nie darmo!) natomiast częstotliwość odwiedzania warsztatu zabija oszczędności.
1,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem dziada za 2700 EUR ale dołożyłem conajmniej drugie tyle. Koleżka mój kupił za 6000E mazdę 626 z 2001 r. No comment !
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś się sypie w tym aucie - a to chrobot z tylnego zawieszenia (silentblocki), a to wąż odmy pęka, pompa wspomagania pada.... Serio nie mam siły do tego auta - koniec mitu o niezawodności starych niemieckich aut, passat jest co miesiąc w warsztacie !!!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kilka razy mnie zawiódł w trasie - raz pękł pedał sprzęgła (ok 220.000 km), za drugim razem strzelił wężyk podciśnienia prowadzący z silnika do klimy ...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]