Silnik
: jak na tą moc bardzo elastyczny i żadnych usterek, nawet do oleju nie muszę zaglądać zużycie minimalne (0,3 l na 10 tys. km -co tyle wymieniam).
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała elastyczność od 50 na 5 biegu, na 3 można spokojnie jechać bez użycia gazu.
4,0
Skrzynia biegów
Dość długi skok lewarka, biegi wchodzą precyzyjnie podstawa to olej syntetyczny w skrzyni i nie ma problemu.
4,0
Układ jezdny
dobrze się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
brak zamykanego schowka -słabe rozwiązanie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
pod warunkiem, że filtr kabinowy nie jest zapchany
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cena części śmieszna i dość trwałe, poza klockami (średnio 15-20 tys. km do wymiany)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylna wycieraczka się zaciera, pewnie dlatego że sporadycznie używam.
Centralny zamek pneumatyczny jakiś czujnik źle wskazuje i centralka próbuje domknąć co jakiś czas zamki i jak tego nie wychwyc to po dłuższym postoju auta rozładuje akumulator.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]