Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B4 Kombi

GUMIŚ, 15 lat temu
Silnik 1.8 90KM 66kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 142 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B4 Kombi 1.8 90KM 66kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 1)PRZESTRONNOSC WNETRZA ORAZ NIEZAWODNOSC,JAKOSC WYKONCZENIA ORAZ TRWALOSC ALE Z TEGO W KONCU SLYNIE VOLKSWAGEN 2)ZA DUZY HALAS,SŁABE SWIATLA PRZEDNIE,BRAK UKLADU SAMOPOZIOMOWANIA REFLEKTORÓW,BRAK KONTROLKI REZERWY PALIWA(MA JA NAWET NASZ \"MALUCH\")
4,0
Całokształt
DAJE 4 BO AUTKO SWIETNE,TYLKA TA GLOSNOŚĆ,TROSZKE PRZESADZONA,ZONY LANOS JEST DUZO DUZO CICHSZY ALE TEZ I NOWSZY(2002 ROK)ALE PASSACIK I TAK JEST FAJNYM AUTKIEM,JAK NA 94 ROK ZADNEJ KOROZJI LAKIER SUPER I BARTDZO WYTRZYMALY,PO PROSTU BARDZO WYGODNY WÓL ROBOCZY,SAMOCHOD NIE DO ZAJECHANIA,JAK KTOS DBA TO JEZDZI I JEZDZI
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK PRAWIE O.K-TO ZNACZY,ZE BARDZO TRWAŁY,ELASTYCZNY W MIARE DYNAMICZNY,BEZAWARYJNY,PRZEZ 3 LATA ZROBIŁEM 50 000 KM I NIE ZEPSUŁO SIE NIC. BARDZO DOBRZE WSPÓŁPRACUJE Z INSTALACJĄ GAZOWA,WRECZ STWORZONY DO GAZU,ZADNYCH PROBLEMÓW,PRZELACZAL SIE PRAKTYCZNIE BEZ ZADNYCH SZARPNIEC. SILNIK ELASTYCZNY,MOZNA 4 BIEG WBIJAC PRZY 40. ALE MA JEDNA WADE(CHYBA ZE TO BYLO TYLKO U MNIE) JEST BARDZO GŁOŚNY. DO 100 KM/H JESZCZE BYŁO JAKO TAKO,DO 120 JUZ BYLO GŁOŚNO,A PRZY 140 KM/H GLOWA PEKALA NA POL.PRAKTYCZNIE JAK MIAL 4000 OBROTOW TO BYLO BARDZO GLOSNO. WYMIENIONY KOMPLETNY UKLAD WYDECHOWY I PODUSZKI POD SILNIKIEM,BEZ ZMIAN,PONOC SA TAKIE GLOSNE,JESLI CHODZI O PRZEBIEG TO MOJ BYL PEWNIE KRECONY BO JAK GO SPRZEDAWALEM TO MIAL 142 000 KM. JAK NA 94 ROK TO JEDNAK ZA MALO.ALE WIEM ZE TE SILNIKI ROBIA PO 400 000 KM NAWET NA GAZIE.
4,0
Skrzynia biegów
DAJE 4 PONIEWAZ CZASEM TRZEBA WBIJAC 2 RZAY WSTECZNY,ALE PONOC VW TAK MAJA.POZA TYM FAJNA,BIEGI WCHODZILY LEKKO,MIALEM WERSJE Z PODLOKIETNIKIEM,BARDZO BYLO WYGODNIE,JAK NA TYCH WAKACJACH MIALEM USZKODZONY PRAWY LOKIEC,A MUSIALEM JECHAC DO SZPITALA,BIEGI WBIJALEM LEWA REKA,SKRZYNIA DALA RADE
5,0
Układ jezdny
MYSLE,ZE BARDZO DOBRZE,SAMOCHOD TWARDY,MALO SIE PRZECHYLA NA ZAKRETACH,NIE MA PRAKTYCZNIE ZNACZENIA,CZY SAMOCHOD OBCIAZONY CZ NIE,PROWADZI SIE SWIETNIE,WAZNE JEST TEZ TO ZE ZAWIECHA Z PRZODU JEST BARDZO TRWALA,PRAKTYCZNIE BEZAWARYJANA,NATOMIAST Z TYLU JEST JAKAS CHYBA BELKA,NAWET NIE WIEM BO NIC TAM SIE NIE DZIALO,NATOMIAST PRZEGUB LEWY ZMIENIALEM 2 RAZY
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOSC JEST DOBRA,ZRESZTA JEZDZE NA LUSTERKACH ,WIEC I TAK WSZYSTKO WIDZE,NATOMIAST MUSZE STWIERDZIC ZE SWIATLA NIE SA ZA REWELACYJNE,PONIEWAZ ZAROWKI H1,ZMIENILEM REFLEKTORY NA NOWE PLUS DO TEGO NOWE ZAROWKI I JUZ BYLO LEPIEJ,ALE W DESZCZU MUSIALEM POMAGAC SOBIE SWIATLAMI PRZECIWMGIELNYMI.
4,0
Ergonomia
JEST O.K. WSZYSTKO POD REKA,ZADNYCH UWAG,JAK TO W NIEMCU,PORZADEK MUSI BYC
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE-IDEALNE,JESZCZE ZADEN SAMOCHOD KTORE MIALEM NIE GRZAL TAK JAK PASSAT,POKRETLO USTAWIONE NA POLOWE,A JA W ZIMIE SIEDZIALEM SOBIE W AUTKU W SWETERKU,PRAKTYCZNIE OD ZAPALENIA SILNIKA JUZ ZACZYNAL GRZAC ,NAWET NOWSZA KONSTRUKCJA JAKA JEST SKODA FABIA GRZALA GORZEJ,MOJ PASEK MIAL KLIME,CHLODZENIE SWIETNE,BARDZO WYDAJNE
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TUTAJ PASEK NIE MA ZBYT WIELU KONKURENTÓW,ZWLASZCZA MIEJSCE Z TYLU,Z PRZODU BARDZO DUZO MIEJSCA,FAJNIE I SZEROKO,Z TYLU TAK SAMO,STRASZNIE DUZO MIEJSCA NANOGI,NAWET PO ODSUNIECIU FOTELA PRZEDNIEGO DO PRZODU JEST O.K. DUZY BAGAZNIK,ALE KONKURENCJA MA TROCHE WIECEJ WLASNIE KOSZTEM MIEJSCA Z TYLU.
2,0
Wyciszenie
TAKA OPINIA A NIE INNA,BODAJZE JEDYNA WADA TEGO BARDZO FAJNEGO I SYMPATYCZNEGO AUTKA W KTORYM PRZEZ JEGO WALORY I DUZA NIEZAWODNOSC POLACZONA Z TANIMI CZESCIAMI ZAMIENNYMI I KUPA ZAMIENNIKOW,MOZNA SIE WTYM AUTKU ZAKOCHAC. MOJ BYL GLOSNY A Z RACJI TEGO ZE JEZDZE W DLUGIE TRASY RZEDU 500-600 KM,HALAS BYL UCIAZLIWY I NIESTETY Z BOLEM SERCA MUSIALEM SIE Z NIM POZEGNAC. ALE NIECH SLUZY PRZYSZLEMU WLASCICIELOWI,TAK JAK MI SLUZYL,TEGO MU ZYCZE.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MYSLE,ZE DOBRZE,JEZDZILEM NA LPG,NA ZBIORNIKU 36 LITROWYM ROBILEM 320-340 KM W JEZDZIE MIESZANEJ, TRASA 9-10 LPG DO 120 KM/H,OD 140-160 KM/H -12 LITERKOW LPG,MIASTO-COS KOLO 10-11 LITROW LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
PASSAT NIGDY NIE BYL ZA TANI,ALE UWAZAM ZE JEST WART SWOJEJ CENY
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SAMOCHOD KTORY PRAKTYCZNIE SIE NIE PSUJE,BARDZO NIEZAWODNY,SZKODA ZE TAKICH AUT PRAKTYCZNIE JUZ NIE MA TO CO ROBIA TERAZ TO PORAZKA,CZEGO CZLOWIEK SIE NIE TKNIE TO DZIADOSTWO I DROGIE.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PODCZAS MOJEJ EKSPLOATACJI WYMIENILEM 2 RAZY PRZEGUB LEWY,KOMPLETNE SPRZEGLO,BO TROCHE BYLO SLYCHAC LOZYSKO OPOROWE I TO TYLE. CENA CZESCI SMIESZNA,TYLE WLASNIE POWINNY KOSZTOWAC. PRZEGUB-ZAMIENNIK 120 ZETA,A SPRZEGLO NA ALLEGRO KOMPLETNE*VALEO-240 ZETA.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B4 Kombi