Samochód dość obszerny, dynamiczny, dzięki instalacji LPG ekonomiczny, części tanie, dość dobrze wyposażony, elektryczny szyber, podgrzewane fotele, elektryczne szyby i lusterka, komputer pokładowy, wygląda w miarę dobrze, zdaje się że to dobry wybór:D
Wrażenia
4,0
Silnik
136 koni bezproblemowo wystarcza do dynamicznej jazdy, która niestety jest możliwa powyżej 4 tyś. obrotów poniżej samochód jest trochę mulasty ale za to ekonomiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Przy takim przebiegu to cud że jeszcze działa poprawnie, fakt że sprzęgło się już kończy więc odczucia mogą być mylące.
3,0
Układ jezdny
I tutaj jest trochę gorzej, samochód słabo sobie radzi z nierównościami, w sumie to już dość stara konstrukcja, na zakrętach dość podsterowny, wcześniej miałem Audi a6 c4 quattro, to była dopiero bajka
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność jest dobra, do przodu bez problemu, do tyłu pomaga oryginalny spoiler na klapie:D
4,0
Ergonomia
jak to u niemców wszystko pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą szybko się nagrzewa, nie ma klimy więc jak jest ciepło to na szczęście ratunkiem jest szyberdach:D
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I tu passat ma się czym pochwalić, miejsca jest naprawdę sporo zarówno z przodu jak i z tyłu, prawie tyle samo co w A6
3,0
Wyciszenie
tutaj jest przeciętnie, ale samochód jest już dość stary
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dzięki instalacji gazowej jeździ się dość tanio, części jak to do vw są śmiesznie tanie i ogólnodostępne, choć niektóre elementy silnika jak np. przewody zapłonowe mogą przyprawić o ból głowy:D
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na samochód z 90 roku to w zakupie był dość drogi ale chyba jest wart tych kilku złotych.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co jakiś czas trzeba coś podłubać samochód ma oczko więc ma prawo się psuć.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem jeszcze takiego problemu żeby nie dowiózł mnie do domu choć zdarzały się stresujące sytuacje:D
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V GT 136KM 100kW
[l/100km]