szkoda że juz nie produkują tak wytrzymałych samochodów, nie zjeżdżony egzemlarz naprawdę godny polecenia
Wrażenia
4,0
Silnik
istny wół roboczy przejechałem nim ponad 250000km (przystanie licznika 190000km) kupiony w niemczech
w tym okresie przy silniku wymienione zostały świece żarowe, pompa wodna, termostat, zużycie oleju silnikowego 1l na 10000km. samochód używany do ciągnięcia przyczepy DMC 1200 zima minus 20 stopni pali bez problemu
5,0
Skrzynia biegów
przekładnia dla leniwych na 5 biegu mozna jechać od 50km/h
1 i 2 rusza z miejsca bez dodania gazu idealny jako pierwszy samochód dla osoby która zdobyła prawo jazdy wybacza błedy
4,0
Układ jezdny
wytrzymały na polskie drogie ewentualne naprawy rzadkie i za rozsądne pieniądze jak każdy vw sztywne zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność w porównaniu z passatem b5 doskonała
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
samochód z otwieranym dachem (strowany elektrycznie) wentylacja i ogrzewanie jak na auto bez klimy rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca wiecej jak w mercedesie W124
3,0
Wyciszenie
troche za głośny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 5,5-6,8 l/100 km
miasto 7-7,5 l/100km
z przyczepa maksymalne 8,0 l/100 km więcej ten samochód nie spali
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód kupiony w 2002 za 14000 złoty przejechano 250000 km i dalej jeździ bez problemów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na przebieg 440000km i jazde z przyczepą:
-kompl. tarcza sprzegłowa 1 raz -świece żarowe 1 raz przy przebiegu 400000km - rozrusznik 2 razy -amortyzatory 1 raz sachs - tuleje tylnej belki co 70000km- końcówka i sworzeń wahacza około 100000km
-tarcze hamulcowe co 120000km -klocki hamulcowe 40000km - szczęki hamulec tylny 250000km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 68KM 50kW
[l/100km]