Silnik
: V to jest to czego brakowało mi w poprzednim samochodzie,swietnie warczy jak nie jeźdźliscie to sprawcie- POLECAM.
Duzy samochod rodzinny z niezlym kopytem!!
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje super, zbiera sie tez niezle jak na 1,5 tony
3,0
Skrzynia biegów
kiepsko wchodzi 1 bieg i wsteczny, nie wiem dlaczego.wymagaja przyzwyczajenia. pozostale sa ok.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
czesto paruja szyby, po jakims czasie przy włączonej dmuchawie sa ok
ogrzewanie jest bardzo wydajne, klima tez, zaspakaja wszystkie potrzeby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest az za duzo , spokojnie 5 osób, nawet na b. d. odleglosciach
3,0
Wyciszenie
powyzej 120 słychac szum powietrza , wina uszczelek. później to słychac tylko silnik- co jest przyjemnością
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na ten motor jest ok. jeżdże na gazie sek. miasto 13-14, trasa 10-12. spalanie sie powieksza podczas ostrej jazdy ale nie przekroczy 20l
ceny seerwisu sa niestety drogie, ale nie mam wiele doczynienia z tym problemem, vr-a sie nie psuje. przykladowe ceny: pasek klinowy 120 zł, kable wys nap. 400-500 zł, ale mozna kupis tansze za 200zł, klocki ok.120 zł , tarcze przud 160 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochód niemal doskonały , jezdze ok roku i chyba go nie sprzedam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-przekaźniw w bezpiecznikach od pompy paliwa koszt 20 zł, diagnoza u elektryka 300 zł
-nic wiecej po za regularnymi wymianami oleju klockow itd.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW
[l/100km]