za te pieniadzeniczego innego (trwalosc/wygoda/dynamika) nie da sie kupic.
Wrażenia
5,0
Silnik
brzmi rewelacyjnie. cos miedzy R6 BMW a typowa V6. mardzo elastyczny (jak kazdy z 2 zaworami na cylinder) ciagnie rowno do odcicia - nie ma zadyszki. lancuch rozdzadu to duzy plus.
3,0
Skrzynia biegów
automat. jak na ~12letna konstukcje to ma co nazekac. program S moglyby byc bardziej sportowy
4,0
Układ jezdny
czuc ze z przodu jest ciezki silnik. optymalne zawieszenie - nie za mikkie nie za twarde. przed wszystkim twale i tanie w ewentualnej naprawie
Komfort
5,0
Widoczność
parkuje na cm :)
5,0
Ergonomia
typowy VW - wszystko "pod reka"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
cilmatronic :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie znam wiekszego auta w sordku w tej klasie.
3,0
Wyciszenie
powyzej 130 wyrazny szum powierza szcegolnie z okolic szyberdachu. ogolnie nie jest zle
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oj 2.8 z automatem potrafi spalic w miescie
trasa 10-14
miasto 14-18
nie mam lekiej nogi )
P.S. mam gaz
5,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
terazjuz takich aut sie nie oplaca produkowc - nie psuja sie :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW
[l/100km]