Lać paliwo i jechać, pamiętając jedynie o terminowych wymianach olejów, filtrów, świec itp.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i bardzo żwawy silnik; dobry mom.obr.: 166 przy 3200 obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Doskonałe trzymanie drogi dzięki dość twardemu zawieszeniu. Ciężko będzię przyzwyczaić się komuś, kto wcześniej jeździł "francuzem".
Komfort
4,0
Widoczność
Dość dobra - zwłaszcza do przodu i na boki (do tyłu kwestia wyczucia auta).
4,0
Ergonomia
Rozmieszczenie wskaźników i przełączników bardzo podręczne. Szkoda, że Niemcy nie postarali się o lepszy design deski rozdzielczej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super nawiew. Także klima działa bezproblemowo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciężko będzie znaleźć auto z podobną przestrzenia - zwłaszcza dla pasażerów z tyłu (rewelacja).
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być troszkę ciszej, ale jak ktoś lubi sportoy pomruk, to OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cieszy fakt, że dynamika auta nie przekłada się na zwiększone zużycie paliwa. Profilaktycznie zamontowałem LPG firmy Zavoli, które narazie mnie satysfakcjonuje: dynamika bez zmian, zużycie gazu o 1 l większe niż na benz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto dołożyć parę złotych aby mieć satysfakcję podczas przyszłej eksploatacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjnie! Auto jednak cały czas serwisowane w Niemczech i kupione od 1-go właściciela.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]