Karoseria
: Duzo miejsca w środku, dobra widoczność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Listwa kierownicza
Karoseria
: Ruda za szybko sie nim interesuje - podszybia tyl i przód, progi.
Układ elektryczny
: Cewka zapłonowa, aparat (czujnik Halla)
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy silnika ogólnie na przyzwoitym poziomie, ale niestety jego osprzęt potrafi być kapryśny. W przeciągu 3 lat wymieniłem już dwie cewki i czujnik Halla.
3,0
Skrzynia biegów
Oceniam pracę skrzyni na 3+
3,0
Układ jezdny
No niestety zawieszenie typowe dla niemca, trochę twarde ale ma to tez i swoje zalety.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu muszę przyznać, że jak na kombiaka widoczność jest niezła.
4,0
Ergonomia
W tej kwestii nie mam uwag, wszystko co powinno być pod ręką jest tam gdzie trzeba. Oczywiście to tylko moja subiektywna opinia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i nawiew nie sprawia większych kłopotów i działa przyzwoicie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca full jak na kombika. Idealnie nadaje się do drobnego handelku i dla \"złotych raczek\" w branży remontowo-budowlanej.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100-120 robi się raczej mało przyjemnie. Z pod machy decybele wydobywają się w zbyt dużej porcji jak na moje ucho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na etylince to raczej nieciekawie to wygląda, ale z instancją LPG (II gen.) sytuacja zaczyna wyglądać całkiem przyzwoicie.
Wartości podane w spalaniu dotyczą oczywiście LPG.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tych drobnych usterek trochę przydużo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu już trochę lepiej.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]