Układ elektryczny
: Połowa elementów wyposażenia elektrycznego była lub powinna zostaćwymieniona
Karoseria
: Zacinające sięzamki a poza tym rdza, rdza, rdza
Silnik
: Wycieki oleju
3,0
Całokształt
Ot po prostu przeciętne auto. Może trafiłem na taki model, ale nie wiem skąd się bierze powszechne przekonanie o wyższości Volkswagena nad wszystkim co się rusza - bzdury.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to jedna z mocniejszych stron tego auta, może nie imponuje mocą, ale zapewnia przyzwoite osiągi. Na tyle nieskomplikowany, że większośćnapraw jest do przeprowadzenia w garażowych warunkach. Jednak trwałość osprzetu to już niestety żenada...
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, chodzi grzecznie i kulturalnie, tylko przeszkadzają notoryczne problemy ze wstecznym
3,0
Układ jezdny
Ciagle coś nawala, a mówią że to francuskie samochody mają słabe zawieszenia...
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Jest ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez specjalnego polotu wziąszy pod uwagę klasę auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Król w swojej klasie
4,0
Wyciszenie
Przy niższych prędkościach niemal silniczka nie słychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio od 10 do 14 l LPG - bez rewelacji. Sytuację ratują niskie ceny części.
1,0
Stosunek jakość/cena
Jeden z bardziej przereklamowanych i przepłaconych modeli. Do docenienia jedynie pojemność i nienajgorsza kultura silnika
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo irytujace, zwłaszcza zamki, pompa centralnego, instalacja elektryczna, wycieki oleju itp., o kiepskim zabezpieczeniu antykorozyjnym nie wspominając
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Było ich nie tak wiele, ale były - niemiecka precyzja i niezawodność to wielki mit
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]