Przeniesienie napędu
: 4x4 sprawdzone w górach w śniegu na ostrych podjazdach. Spojrzenia SUVowców jednonapedowych stojących pod podjazdem bezcenne
5,0
Całokształt
Auto które robi wrażenie pod każdym względem. Ergonomia, jasne skóry, układ jezdny, napęd 4x4, reflektory skrętne itp. Auto które wspaniale spisuje się na dłuższych trasach pod względem komfortu podróżowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
170KM uważam że to minimum niezbędne dla takiego auta. 250KM było by optymalne.
5,0
Skrzynia biegów
DSG to perfekcja. Inne skrzynie nie dorównują.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po sznurku. Z 4x4 to już w ogóle bajka.
5,0
Karoseria
Bez uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki z przodu i tyłu robią swoją robotę. Parkujesz z dokładnością do 10cm
5,0
Ergonomia
Jak w VW, wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi jak trzeba. Przy skórzanej tapicerce siedzisko przydałoby się wentylowane
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja 5 osobowa. Miejsca wystarczająco dla wszystkich.
5,0
Wyciszenie
Tylko kwestia doboru opon.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Remont skrzyni na który trzeba być gotowym przy przebiegu powyżej 200tys km ok 4-5tys zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]