Przeniesienie napędu
: DSG + 4x4 to to czego potrzebowałem
5,0
Całokształt
Niski samochód z fajną prezencją w wersji R-Line, oraz z napędem 4x4 no i DSG bajka. Pojeździmy dłużej to zobaczymy.
Wrażenia
5,0
Silnik
170kKM tak akurat, w siedzenie nie wbija. Chciałbym kiedyś spróbować 3,6 v6 300KM. Za to ekonomiczny, średnia 6,5-7,0 nawet przy opcji sport.
5,0
Skrzynia biegów
Bajka. Pierwszy raz jeżdżę automatem i powiem że takiej precyzji się nie spodziewałem. Pewnie są jeszcze lepsze, tym bardziej że ta ma już 8 lat ale i tak jest b. dobrze.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4. Pierwszy test miał w górach przy bardzo ostrych podjazdach zapadanych świeżym śniegiem. Mercedes przyjaciela został na pierwszym podjeździe, Passat CC wjeżdżał gdzie tylko chciał. Start z miejsca na ośnieżonym i wyślizganym podjeździe zero problemów. Jestem zachwycony.
5,0
Karoseria
Linia jest ładna, na pewno lepsza niż zwykły Passat. Aczkolwiek tak jak za Mustangiem to tutaj się nie odwracam po wyjściu z auta ;-)
Komfort
5,0
Widoczność
Ograniczona zarówno do przodu (mocno opadająca przednia szyba) jak i do tyłu, mała szyba. Czujniki obowiązkowe a najlepiej z kamerką.
5,0
Ergonomia
Ciężko się wsiada i wysiada przez głębokie fotele. Ale jak już zasiądziesz to wszystko masz pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dwustrefowa z nawiewem na tylne siedzenia. Fotele podgrzewane, ponoć są również wentylowane które jeden z użytkowników mi bardzo zachwalał.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca z przodu jak i z tyłu. Nikt nie powinien narzekać
5,0
Wyciszenie
Lepsze niż w poprzedniej Lagunie. Na razie nie słyszę "świerszczy" pojeździmy, zobaczymy,
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tę chwilę brak większych danych. Przepalił mi się ksenon, zaleca się wymianę obu, koszt 550zł markowego Osram. Chciałem założyć kamerę cofania podłączoną do fabrycznej Navi, koszt ok 1000zł ze względu na moduł potrzebny żeby działało to z fabrycznym zestawem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto lekko sportowe, z napędem 4x4, z niezłym wyposażeniem. 8 latek za ok 40tys zł do zaakceptowania,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pęknięta listwa ozdobna przy bagażniku. Ponoć wada fabryczna użytych w tamtych latach zbyt sztywnych plastików które przy różnicach temperatur nie wytrzymują.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na teraz - brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]