Po 200 tyś km bardzo drogie awarie osprzętu silnika, jak: koło dwumasowe czy zawór egr ,jednak auto z tym silnikiem jest dynamiczne i dość ekonomiczne.
5,0
Skrzynia biegów
Przy regularnej wymianie oleju skrzynia biegów jak do tąd jest bezawaryjna
4,0
Układ jezdny
W trybie sport uklad kierowniczy jest responsywny, choć może być lepiej . Zawieszenie ( amortyzatory też) praktycznie cale do wymiany po przejechaniu 240 tys km
5,0
Karoseria
Nie ma śladów rdzy
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciągłe awarie osprzętu silnika po przejechaniu 240 tyś km , jak : zawór EGR , DPF czy dwumasa . Zawieszenie wraz z amortyzatorami praktycznie całe do wymiany po tym przebiegu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]