Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat CC

Damian D., 15 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat CC 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moc i oszczędność. Już wiem co zrobię, gdy tylko skończy się gwarancja;)
5,0
Całokształt
Jeżeli nie denerwuje Cię to, że ma tylko 4 miejsca, jeżeli nie mierzysz 190 cm jako pasażer tylnej kanapy, jeżeli chcesz wyróżniać się w tłumie takich samych samochodów, jeżeli chcesz jeździć Volkswagenem a twierdzisz że nie kupisz żadnego bo są nudne, jeżeli chcesz, by sąsiad Ci zazdrościł a piękne kobiety oglądały się za Tobą na skrzyżowaniu, to szczerze polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Co tu dużo mówić, nowa jednostka wysokoprężna VW z CR, posiada o wiele wyższą kulturę pracy niż wcześniejsza z PD i rozwija moc bardzo równomiernie. Zadziwiająco ochoczo się kręci, uwielbia wysokie obroty, zupełnie jak nie Diesel! Jest też CICHY! Zawsze byłem przeciwnikiem Diesli, do teraz. Ma potężną siłę ciągu, wysokie, autostradowe prędkości osiąga w okamgnieniu, a wyprzedzanie to czysta przyjemność.
4,0
Skrzynia biegów
Zamówiłem manualną skrzynię biegów, zamiast DSG. Pomimo tego, że z Dieslem jednak trzeba się nawachlować podczas dynamicznej jazdy po mieście, to jednak TEN manual działa znakomicie. Biegi wchodzą niezwykle lekko i płynnie. gdyby nie istnienie DSG z miejsca dałbym \"5\".
4,0
Układ jezdny
Duży samochód, który prowadzi się tak, jakby zapomniał, że posiada ponad 1,5 tony. Do tego aktywne zawieszenie i radość z jazdy gwarantowana. Układ kierowniczy jest dokładny i daje dobre wyczucie. Na nasze krajowe dziury polecam ustawienie \"Sport\", bo na miększych ustawieniach chlapacze często ocierają o nawierzchnię.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność w tylnej szybie słabiutka, na szczęście lusterka wsteczne są duże i póki co nie zauważyłem obecności \"martwego pola\". Parkowanie jednak może stać się udręką, zwłaszcza, że koła są rozstawione szeroko i łatwo jest przytrzeć np. oponą lub felgą o krawężnik. Przyda się asystent parkowania w opcji.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tak, jak być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic działa bez zarzutu, obsługa jest intuicyjna, a silnik rozgrzewa się wystarczająco szybko. Polecam ogrzewane fotele, dysze spryskiwaczy i lusterka - doskonale się sprawdzają.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. Doskonałe, sportowe fotele, niska pozycja za kierownicą, nie czujesz się w tym samochodzie tak, jakbyś siedział na kombajnie. Po pierwszym zajęciu miejsca za kierownicą trzeba się nieco przyzwyczaić, ale potem już nie chce się wysiadać...
4,0
Wyciszenie
Nic nie klekocze, przy wyższych prędkościach słychać tylko szum powietrza i opon. Odgłosy zewnętrzne lepiej wyciszone niż odgłosy układu jezdnego. Na nierównościach go słychać. Miłośnikom Lexusa może się to nie podobać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy stałej 120 km/h na 6 biegu wynosi 4 litry/100 km. Ostre deptanie nie spowoduje dramatycznego wzrostu spalania, maksimum to 9 l/100 km. Przy 200 km/h spalanie utrzymuje się w granicach 8 l/100 km. Samochód jest bardzo oszczędny, pomimo tej mocy.
5,0
Stosunek jakość/cena
W wielkim skrócie, ludzie \"z ulicy\" postrzegają ten samochód jako kosztujący conajmniej 200 tysięcy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co działa niezawodnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co działa niezawodnie, za mały przebieg by cokolwiek pisać.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat CC