Super, brzmi trochę jak pięciocylindrówka volvo czy audi, nigdy nie jest głośny. Dane podają, że moment rozpoczyna się od 1750 obr./min - to nieprawda, samochód zaczyna \"rwać\" przy 2200, ale jak na benzyniaka to i tak rewelka, poprostu wgniata w fotel, moment trwa jednostajnie aż do 5000 obrotów, diesle o podobnej pojemności znikają za tylną szybą od startu
4,0
Skrzynia biegów
nie ma się do czego przyczepić, szóstka to nie jest tylko autostradowy gadżet, od 120 km/h wciska w fotel
4,0
Układ jezdny
standardowo regulacja zawieszenia comfort/normal/sport na kokpicie, pomimio naleśników 235/45/17 komfort jazdy bardzo dobry; jazda w koleinach nie przysparza o palpitację serca; denerwuje jednak głuche dudnienie zawiechy na miejskich dziurach.
Komfort
4,0
Widoczność
super, poza widocznościa do tyłu, trzeba po prostu kilku dni żeby to wyczuć i się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
super, poza konstrukcją uchwytów na napoje, korzystanie z tego w nocy to tragedia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
na razie bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
konstrukcja kokpitu nie wymusza odsuwania się od niego, więc zarówno z przodu jak i styłu miejsca na nogi bardzo dużo; słabiej już z miejscem na głowę na tylnych siedzeniach, ale cc tak już ma
5,0
Wyciszenie
bosko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0 TSI blado wypada dla jazdy po mieście, wchłonięcie 13l/100km nie stanowi dla niego większego problemu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt wcześnie na opinię
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt wczesnie na opinię
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 200KM 147kW
[l/100km]