Zawieszenie
: Bardzo twarde na Polskie drogi :). Jednak jeżeli się trafi ładna droga, to aż noga się ciężka robi na zakręcie
5,0
Całokształt
Piękne nadwozie, dobre silniki, świetne wykończenie. Cechy aut niemieckich - poza pierwszą :) Zawiodłem się na zrobionej w anglii toyocie, więc teraz albo niemiec albo japończyk.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie chodzi silniczek. Startuje trochę jak diesel. Duży moment obrotowy. Czuć przyspieszenie nawet z prędkości 120 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Nie czuje się wogóle zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Nic do zarzucenia.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do tyłu mocno ograniczona. Jednak są lusterka i czujnik także parkowanie nie jest mission impossible.
5,0
Ergonomia
Super wygodne fotele. Mam tkanine i w żadnym wypadku nie zamienię na śliską skórę. Świetnie trzymają w zakrętach. Niemal jak kubełki sparco :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic do zarzucenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przez to że mamy 4 siedziska - jest z tyłu bardzo dużo miejsca. Przy 188 cm wzrostu mieszczę się bez problemu. Z przodu idealnie.
5,0
Wyciszenie
Przy 200km/h można normalnie rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie przeglądy (500euro, w Polsce zawsze była jakaś dodatkowa część do wymiany). Zużycie paliwa na db poziomie, 140 km/h - 7,8 l, 200km/h 10,8 l . W mieście 10 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo że marża jest bardzo duża, ale nie było aż tak źle jak w wypadku audi/bmw.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło przez rok. Plastiki idealnie spasowane.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowano.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]