Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Multivan T7 VAN L2 Plug-In

Wojtek, 9 miesięcy temu
Silnik 1.4 TSI eHybrid 218KM 160kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 92 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Multivan T7 VAN L2 Plug-In 1.4 TSI eHybrid 218KM 160kW od 2021 - Oceń swoje auto
2,93
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Samochód z butelek plastikowych, nieprzemyślany, zdecydowanie mniej praktyczny niż T6 Multivan, bardzo słabej jakości zawieszenie i elektronika, tragiczne plastikowe wnętrze
Wrażenia
2,0
Silnik
paliwożerny, słaby
2,0
Skrzynia biegów
awaria przy 80tys, często mocno wbija biegi, szarpie, przy 92tys. wyciek oleju który unieruchomił skrzynię
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
brak uchwytów na napoje, brak osłon przeciwsłonecznych bocznych, słabe stoliki w siedzeniach, brak podświetlenia kokpitu klimatyzacji - w nocy nie wiadomo co się naciska
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajność na 3
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
jak na busa jest ok ale za tą cenę powinno być zdecydowanie lepiej, po 70tys uszczelki w drzwiach zaczynają świszczeć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tragedia - może z uwagi na egzemplarz z pierwszych tygodni produkcji
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
częste usterki elektroniki, unieruchomienie pojazdu już po 8km po odebraniu z salonu ( pierwsza awaria) zawieszenie robione po 60tys, skrzynia przy 92tys niestety padła

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI eHybrid 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Multivan T7 VAN L2 Plug-In