Przeniesienie napędu
: DOSYC DOBRZE PRZYSPIESZA JAK NA DIESLA BEZ TURBO, PEWNIE DLATEGO ZE JEST LEKKI, SAMEMU TO MOZNA PRZYSPIESZYC NAWET :)
5,0
Całokształt
AUTO SPISUJE SIE DOBRZE, MAŁO PALI , TROCHE MAŁY PROMIEŃ SKRĘTU WG MNIE.
ALE JEST SUPER - LUPO JEST SUPER
MOZLIWOŚĆ SPRZEDAZY !!!
CENA DO UZGODNIENIA
LUPO 1,7 SDI 2001R
WSPOMAGANIE KIER
SERWISOWANY W NIEMCZECH DO 65240KM KUPIŁEM GO JAK MIAŁ 74500 OBECNIE 91 TYŚ
JESTEM 1 WŁAŚCICIELEM W POLSCE
ABS
2XAIR BAG
BIAŁE ZEGARY
ALU FELGA 14, NOWE OPONY 55/185
ZADBANY, SREBRNY - FOTO NA MEILA PRZESLE
centek_b@o2.pl
0500442166
Wrażenia
4,0
Silnik
PRZED ROZGRZEWKA TROSZKE KLEKOCZE I PRZEZ KILKANASCIE SEKUND MINIMALNIE SKACZA OBROTY (MOŻE TO NORMALNE)
PO ROZGRZEWCE PRACA SILNIKA BEZ ZARZUTÓW, PRACA STABILNA I CICHSZA NIZ JAK JEST ZIMNY.
60KM - NAWET ZRYWNY, CUDÓW NIE MA, ALE TO SDI.
IDEALNY NA DOJAZD DO KOBIETY MIESZKAJĄCEJ 30 KILOMETRÓW OD CIEBIE :)
I NA DOJAZD DO BANKOMATU TEZ JEST REWELACJA :)
4,0
Skrzynia biegów
BIEGI WCHODZA PŁYNNIE I LEKKO
JEDYNIE WSTECZNY NIE ZAWSZE WCHODZI ODRAZU. PUSZCZAS SPRZEGŁO I DRUGI RAZ WCHODZI Z CHRZAKNIECIEM (MOZE TO NORMALNE)
5,0
Układ jezdny
FELGI 14 OPONA LETNIA 55/185 - ŚWIETNIE W ZAKRĘTACH I NA NIERÓWNEJ NAWIERZCHNI, ZAWIESZENIE DOBRZE TŁUMI DRGANIA,TWARDE, ZAWIESZENIE NA 6!!
NA 13 OPONA UNIWERSALNA 165/70 - JEST GORZEJ ZA ZAKRĘTACH - NORMALKA :)
NA 15 CALOWYCH PEWNIE JESZCZE LEPIEJ, ALE NIE MAM DOŚWIADCZENIA.
UWAŻAM ZE TO JUZ SPORO. PRZY TEJ MOCY, MOZNA PEWNIE ODCZUC SPADEK W PRZYSPIESZANIU?? WIEKSZE ZUŻYCIE PALIWA.
Komfort
4,0
Widoczność
TYLNA SZYBA - MAŁA, SZYBKO IDZIE SIE PRZYZWYCZAIĆ.
5,0
Ergonomia
BARDZO MAŁE SPALANIE!!
NIEDROGI W UTRZYMANIU
CENA WYSOKA ALE TO WV, CO PRAWDA NAJMNIEJSZY :)
KLAMOTY SA NIEDROGIE
DOSTĘPNOŚĆ CZĘŚCI DOBRA
DOBRZE SIE PROWADZI
SZKODA ZE NIE MA KLIMY :(
PRZESUWANE SIEDZENIA UŁATWIAJA DOSTĘP PASARZERÓW DO TYLNEGO SIEDZISKA.
BRAK NAWIEWU JEDNOCZESNIE NA SZYBE I NOGI.
BRAK BAGAZNIKA (MAŁA POJEMNOŚĆ)
MAŁY SCHOWEK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
DZIAŁA BEZ ZARZUTÓW
BRAK NAWIEWU JEDNOCZESNIE NA SZYBE I NOGI.
BRAK KLIMY
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUZO MIEJSCA Z PRZODU Z TYŁU NIE NAJGORZEJ - OK
5,0
Wyciszenie
BARDZO DOBRE WYCISZENIE
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MIASTO OK 5 LITRÓW
ŚREDNIO OK 4,5
TRASA (90-100)NAWET PONIŻEJ 4 LITRÓW!!!
PRZY 2 OSOBACH I BAGARZACH
PRZYKŁAD: NIECAŁE 300KM (POZNAŃ-KOŁOBRZEG) NA OK 10 LITRACH
WYMIANA ROZRZĄDU 300ZŁ
FILTER OLEJU I POWIETRZA 63ZŁ
FILTER PALIWA 64ZŁ
OPRÓCZ TEGO NIC
ZMIENIAM OLEJ I FILTRY CO 15000KM CASTROL DIESEL 10W4O I LEJE ON DO PEŁNA
4,0
Stosunek jakość/cena
DOBRE WYKONANIE, CENA WYSOKA TO FAKT
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SOLIDNE WYKONANIE...DOBRE HAMULCE..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 SDI 60KM 44kW
[l/100km]