4+ za całokształt. W mieście da się parkować prawie wszędzie, ma naprawdę dobry i oszczędny silnik
Wrażenia
5,0
Silnik
trzycilindrowy silnik o mocy 75 KM = bardzo dobra elastyczność, szczególnie w zakresie 2000 obortów
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie, jedynie co pewien czas zdarza się zgrzyt przy wrzucaniu na trzeci bieg.
4,0
Układ jezdny
uważam że nie ma na co narzekać. Wydaje mi się, że jak na takie lekkie auto to po naszych dziurach spisuje sie więcej niż dobrze.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeszkadzają nieco grube słupki z przodu
5,0
Ergonomia
schowki, wskaźniki - wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja bardzo dobrze, ogrzewanie raczej przeciętne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu miejsca naprawdę wystarczy ( 180 wzrostu ) Z tyłu nie miałem okazji jechać na jakąś dłuższą trasę, wydaje mi się że raczej odpada.
3,0
Wyciszenie
diesel dość głośny, szczególnie powyżej 120 km/h. Dochodzi również głośna praca wentylatora przy włączonej klimie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jestem po wymianie rozrządu - 630 zł (materiał) i jak dla mnie to dość sporo... Spalanie w zasadzie bez znaczenia czy po mieście czy na trasie, zawsze nie więcej niż 5.5 litra.
3,0
Stosunek jakość/cena
auto nie jest tanie, ale solidnie wykonane wewnątrz, z pewnością na wzrost ceny wpływa jednostka napędowa diesla.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przytrafiło mi się uszkodzenie podnośnika szyb od strony kierowcy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie bez poważnych napraw
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW
[l/100km]