Moment obrotowy rozwija od samego dołu, na ECo kreci do 2 000 obrotów, dzieki czemu spala 3.0 -3.7 średnio. Przy 2000 obrotów na liczniku jest 110Km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Bez wiekszych zastrzezeń, troche za wolna.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie ok. Dość sztywne, dobrze trzyma sie drogi. Porównując do poprzedniego pojazdu SEAT AROSA 1.4 tdi zawieszenie jest lepsze!! Niedrogie w naprawie.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok.
5,0
Ergonomia
Ok. Sterowanie nawiewem i klomatyzacją za nikso.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zime grzeje b. dobrze w lato chłodzi. Mam klime :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak w WV Golfie, tył dla dzieci.
4,0
Wyciszenie
Przy wyzszych obrotach słychac diesla. Cichszy od Seat Arosa 1.4 Tdi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie 3,0 l/100km to chyba wysmienity wynik. miasto max 3.8. Średnio 3.4-3.5 l/100km. Na zbiorniku udalo mi sie przejechac 1000km !!!!! koszt 120 zl !!! Taniej niz PKESEM !!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TDI 3L 61KM 45kW
[l/100km]