Auto bardzo kompaktowe (mniejsze mogą być tylko Smart, Tico i Cinquecento), w tej wersji silnika bardzo zrywne i zaskakująco komfortowe w prowadzeniu - mimo małych rozmiarów doskonale się sprawdza w trasie, nie tylko w mieście. Wzorowa ergonomia i przestronność wnętrza, niskie spalanie - do 4,5 w trasie, 6,5 w mieście - miałem wcześniej Lupo 1.0 i palił 8. Okryta złą sławą skrzynia ASG nie jest taka zła - mimo że faktycznie dość powolna i trudna do wyczucia w trybie ECO, mimo wszystko zwalnia z myślenia o zmianie biegów. Po wyłączeniu trybu ECO jest w miarę OK, a na trybie ręcznym naprawdę nie można mieć zastrzeżeń. Skrzynia ASG jest dość kłopotliwa i droga w naprawie, ale auto jako całość potrafi się odwdzięczyć. Nie ma uciążliwych usterek. Na pewno najlepszy stosunek jakości do ceny spośród małych aut, mimo że to auto nie jest takie tanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i FSI 16V 105KM 77kW
[l/100km]