Układ elektryczny
: małe problemy z krańcówkami w zamkach
5,0
Całokształt
Zawsze chciałem mieć Lupo i w końcu mam. Auto trzyma poziom "ostatnich dobrych VW".
Wrażenia
4,0
Silnik
Mały minus za spalanie, ale za to prosta budowa i bezproblemowa eksploatacja.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, choć auto przy przebiegu 133kkm już miało wymieniane sprzęgło. Porządnie zestopniowane biegi.
4,0
Układ jezdny
Mały rozstaw osi powoduje, że Lupek trochę nie radzi sobie z poprzecznymi nierównościami, ale ogólnie jest dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać w każdym kierunku.
5,0
Ergonomia
Małe na zewnątrz. W środku z przodu miejsca jak w o wiele większym samochodzie. Z tyłu miejsca dla 2 osób, a foteliki 15-36kg też się bez problemu mieszczą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak filtra kabinowego w Lupo z klimatyzacją. Ale 30 zł wydane na allegro, montaż w 20 minut i już jest komplet z filtrem węglowym.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży plus jak na tak małe auto.
4,0
Wyciszenie
Szału nie ma, ale to w końcu auto klasy A. W dieslu z pompowtryskiwaczami w większych autach jest o wiele gorzej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto po wymianie rozrządu, świec, kabli, stan idealny, przebieg 133kkm, klima, silnik AUD (cewka i kable). Opony lato 185/55r14, zima 165/70r13. Minimalne spalania latem przy trasach do pracy 2x 12kkm. Przy jeździe od września do czerwca w trybie "przedszkolnym" 2 x 2km dziennie spalanie od 7,3 do 8,7 przy mrozach -10. Wg. mnie szału nie ma, ale za to prosty 8v silnik, bez cudów. Polo 6n 97r. z tym samym silnikiem ( w wydaniu cewka, kopułka, palec) na węższych oponach paliło średnio trochę więcej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogo jak VW, ale mam wersję prawie limitowaną Cambridge.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie nic się nie dzieje, ale to prosta konstrukcja, a VW z tych lat znam bardzo dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tu się nie ma co psuć... Grunt to nie kupić zajechanego trupa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]