auto za te pieniądze jest bardzo fajne,nowe wnętrze podświetlenie zegarów cieszą oko.wbrew pozorą auto jest większe niż vw polo starszej generacji.waga lupo to 960kg a polo 870kg.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik jak na 1.0 dosyc zrywny,do miasta idealny gdyz na 4 biegu mozna jechac 50-55km/h co zmniejsza zużycie paliwa
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna,należy pamiętac o wstecznym i wbijac go z wyczuciem
4,0
Układ jezdny
dosyc precyzyjny ale mogło by byc lepiej
Komfort
5,0
Widoczność
samochód ma b.dobra widocznośc,może jedynie należy przyzwyczaic sie do lusterek,widocznosc do tyłu idealna
4,0
Ergonomia
bez większych zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik bardzo szybko sie nagrzewa,po przejechaniu ok 2km ma juz swoja temperature pracy co powoduje że silnik dogrzany mniej pali
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 2 osob jest bardzo dużo miejsca,fotele z przodu są z vw golfa 4 wiec sa duże i wygodne,z tyłu awaryjnie można zabrac pasazerów,na dłuższe trasy nie polecam,zdazalo sie jechac w 4 i nie było tak źle
4,0
Wyciszenie
powyżej 3 tys. obr./min robi sie głośny,dobrze miec dobrze grające radio
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali bardzo mało,kompromis miedzy osiagami a ekonomią,jeśli ktos nie ma aspiracji sportowca nie bedzie czesto jeździc na stacje
4,0
Stosunek jakość/cena
dla mniej wybrednych kierowców,tani w eksploatacji,auto dla studenta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak w każdym aucie czasami cos wyskoczy,częsci do tej wersji są dosyc tanie i dostępne,cały silnik na allegro można kupic za ok 2tys zł,samochód dla studenta:)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem usterki która uniemożliwiła by dalszą jazde,brak takich usterek no chyba że ktoś przegapił termin wymiany paska rozrządu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]