Silnik
: Nie da się go zepsuc. Tylko pilnować zaworów i wymiany oleju
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
A więc kupiony 14 lat temu z przebiegiem ponad 200tys. Aktualnie ma 950tys i szczerze... nie chce innego auta. Pakowany wygodny ( wersja na Skandynawię )^^ klimatyzacja. Webasto. Bujany fotel itp. próbowałem innych aut ale dałem sobie spokój.a kilka mankamentów ale to później;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Najpiękniejszy motor jaki miałem. Nie słuchajcie złych opinii na ten temat. 2,8 125 jest bardzo udanym i prostym jak silnik ursusa c30. Bo opinię się wzięła z silnika 158km. No ale cóż. Nie pali oleju pomimo przebiegu. Z poważniejszych napraw to tylko regulacja zaworów bo nie są samoregulujące i najgorsze NAPIANACZ PASKA to jest piętą achillesowa tego auta
5,0
Skrzynia biegów
Na piątym biegunkom a jechać 50 i 170. Mój wyciśnie 178km/h może gdyby był dłuższy odcinek to do 190 by dobił
5,0
Układ jezdny
Miękko jak na dupie Jennifer Lopez. Przedni resor robi robotę. Ceny śmieszne. Całe zawieszenie kupiłem za 1700zl i to nie chinole. Najczęściej wywala sworznie wahaczy ale dopiero jak mi wymieniają opony to to widać, tak to nie czuć
3,0
Karoseria
Rdza rdzę pogania:( niestety największy" bul" tego samochodu. Ale odwdzięcza się niezawodnościa. Podłoga nieruszana bo o dziwo nic jej nie dolega
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w autobusie. Szyba przednia wielką lusterka wielkie i co tu więcej chcieć
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Prosto jak w drabonowozie. Trochę za mało schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam Webasto i klime nie mogę narzekać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można spać w poprzek-Płaskie fotele l. Dużo miejsca nad głową i na nogi
4,0
Wyciszenie
No tak...2,5 TDI jest cichszy ale LT wyciszenie Jet jakie jest. Jak miał 200tys było cicho teraz wiadomo:) ale nie wyobrażać sobie. Da się przyzwyczaić. I nie ma problemu z rozmową. Wszystko zależne od stanu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malutko pali i się nie psuje. Poza napinaczem który w serwisie kosztuje 960zl tak 960zl ale polecam zamiennik z BMW 2,5 tds.pasuje jak ulał:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto kupić . Nie umywa się do konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz i tylko raz !!! Wracał na lawecie bo się imobilajzer zespół i jak to stwierdzili że to była ostania elektroniczna części w tym silniku:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa vacum. 6300zł w serwisie ale z 2,8tdi 158km jest taka sama a kosztuje 400. Zawory do regulacji bo nie są samo regulujace. A tak to lata jak głupi i lekko nie ma. 3tony to je waga
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 125KM 92kW
[l/100km]