Gdyby wsadzic zwawniejszy silnik bylby to idealny pojazd do przemieszczania sie w dlugich trasach wraz z towarem
Wrażenia
2,0
Silnik
Ufff silnik padlina... Nie ma co prawda co oczekiwac za wiele od motorku, ktory ma 108KM i musi bujac ponad 2-tonowym pudlem (plus ladunek)
Do toczenia sie po miescie - swietna rzecz, w trasie juz nie za bardzo, przyspieszenie znikome
3,0
Skrzynia biegów
Hmm...Czasem stojac na swiatlach z "wbitym" pierwszym biegiem, bylem "bity" przez wajche, straszne wibracje, tendencje do "bicia" w reke podczas pokonywania np progow zwalniajacych, precyzja raczej bez zarzutow
4,0
Układ jezdny
Dobry, bez zastrzezen, przy trasie 500km / doba, kolka sie tocza jak malowane :)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w busie :)
mam zastrzeżenia tylko moze do bocznego lusterka od pasazera, ktore mi zwodniczo pokazuje :P (ale to moze tylko ja sie czepiam :D)
3,0
Ergonomia
To nie wnetrze sprintera :P ....
Ale jedno ale :)
jezdze autem sprowadzonym z Francji..
Podlokietnik + tempomat = cos wspanialego na dluga trase
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
To pewnie wina tylko tego konkretnego modelu,ale mozna ustawic tylko bardzo goraco, albo bardzo zimno...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma bardzo wygodna pozycje i wystarczajaco duzo miejsca, pasazerowie - jak to w busie...
3,0
Wyciszenie
jak to w busie...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mercedesem sprinterem 313 CDI osiagam lepsze wyniki, Wina za to obarczam silnik, ktory musze "żyłować" do granic mozliwosci, zeby cos np wyprzedzic
poza tym - nie taki silnik na tak duze auto
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobre tanie auto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
VW jest dla mnie w tym niezastapiony.... poki co - zero awarii
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaryjnosci nie stwierdzono, po wymianie rozrzadu i plynow, jezdzi bez serwisowania
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 109KM 80kW
[l/100km]