Auto użytkowane od ok. 8 lat. Przewożę codziennie min. 1 t towaru, zawieszenie spisuje sie na 5 (kiedyś przewiozłem ok 4 m3 mokrego drzewa, opony zrobiły się półtora raza szersze od felg :-)). Silnik pomimo przebiegu (ponad 560000 - podejrzewam że ma więcej- kupiony od handlarza) spisuje sie rewelacyjnie, pali na dotyk, oleju nie bierze (wymieniam co 10-15 tyś), turbina nie ruszana (przynajmniej przez te 300 tyś które sam przejechałem). Jedyny mankament do korozja - 2 razy był szpachlowany i podmalowywany, raz malowany cały, wyrabiają się drzwi boczne i zawiasy drzwi tylnych (drzwi tylne opadają). Mogę polecić ten bus jako wół do roboty.
Wrażenia
5,0
Silnik
nie bierze oleju, nie kopci, pali na tzw. dotyk
3,0
Skrzynia biegów
Nie raz jest problem z drugim biegiem, albo za mocno do siebie i trzeszczy bo jest na granicy wstecznego albo za lekko i wbijam czwórkę :-)
4,0
Układ jezdny
nie mam zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w busie, wysoko i wszystko widać
4,0
Ergonomia
typowy volkswagen, prosty i toporny
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
posiadana wersja 3-osobowa jest komfortowa dla ...2-óch osób
3,0
Wyciszenie
klekot jak większość starszych diesli, audi a 6 to nie jest ale daje rade
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lać ON, wymieniać olej w miarę na czas, palące się kontrolki ostrzegawcze proponuje zalepić czarną taśmą izolacyjną i tak będzie jeździł :-)
4,0
Stosunek jakość/cena
za przyzwoite pieniądze otrzymujemy auto dobrze znoszące trudy codziennej jazdy z obciążeniem po polskich drogach
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
korozja, opadające tylne drzwi, boczne też potrafią być awaryjne
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
gdyby nie dachowanie to nadal bym jeździł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 109KM 80kW
[l/100km]