Bardzo dobry i niezawodny samochód , wnętrze jego to nie ostatni krzyk mody ale i to dla mnie nie było najważniejsze gdy szukałem samochodu , szukałem samochodu bezawaryjnego i musze przyznac ze Właśnie Lt spełnił moje oczekiwania
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik idealny pracuje bardzo dobrze mam Ltka w plandece wiwec przydło by się te 30 koni więcej , pod górki z pelnym ładunkiem zwalnia ale je pokonuje
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów dobra , trochę krótke 1 i 2 ale to kwestia przyzwyczajenia .
4,0
Układ jezdny
Nie mam nic do zarzucenia
Amortyzatory nie są zużyte a lubią sie tłuc przy mrozach poniżej -10 stopni
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie te poprzeczki na środku okien bocznych byłoby znacznie lepiej , można się przyzwyczaic
4,0
Ergonomia
W środku szału nie ma , jak to w starych sprinterach , powinni zrobić zmianę wnętrza jak to w Sprinterze po 2001 roku
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pozostaje trochę do życzenia , zauważyłem brak dobrej regulacji albo grzeje albo chłodzi , co do wentylacji chyba bardzo dobra podczas drogi ciągnie zimno ze wszystkich stron i czasami nogi marzna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedna trasa zabiera mi ok 4000 tys km , przestrzeni pod dostatkiem lecz przydał by się uchwyt na kubek z kawą , podróż w miarę ok dla 2 osób , 3 osoby na trase powyzej 100 km odpadają - zbyt mało miejsca , brak regulacji kanapy pasażera
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie pozodtawia dużo do życzenia , w porównaniu do sprintera jest dużo głośniej i bardziej słychać silnik , przy prędkości autostradowej 100-120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód skrzyniowy z plandeka , wysoki 3 metry . Srednie spalanie 11-12 litrów ale wszystko zależy od warunków - pogoda bezwietrzna autostrada 90-100 km/h srednie spalanie 9,5-10 l , gdy trochę wieje ok 11,5 , prędkości od 100-120 km 12-13 l , srednio po miejscu ok 10,5-11 l , poprzednio równiez miałem Lt z takim samym silnikiem standardowa zabudowa w wersji max spalanie trasa 8,5 do 10 L w zależnosci od stylu jazdy i ładunku
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobry używany samochód za przystępną cene
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdy kupilem go przy przebiegu ok 190 tys wymieniłem kompletny rozrząd+pompa wody ( częsci ok 500 zł ) , koło pasowe (350zł) - lubi padać po 200 tys ;) , wymiana łożyska podstawy Visco , rolek prowadzących i napinacza paska ( ok 400 zł) świece żarowe przed zimą , koszty eksploatacyjne - olej z filtrami i paskiem wymieniany co 20 tys km ( według ksiązki powinien byc co 22,5 tys)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od kąd go kupiłem zrobiłem ok 80 tys km nigdy w trasie mnie nie zawiódł - gdy wszystko robi sie na czas samochód potrafi się odwdzięczyć
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 109KM 80kW
[l/100km]