Silnik
: jedna wielka porażka notoryczny problem rozrządu
Przeniesienie napędu
: problemy z wałem podwiszkami i tylnym mostem
Zawieszenie
: ciężko się prowadzi załadowany
1,0
Całokształt
nie polecam auta najgorszemu wrogowi
Wrażenia
2,0
Silnik
ogólna porażka nigdy więcej takiego auta nie polecam najgorszemu wrogowi
4,0
Skrzynia biegów
jedna rzecz która się nie popsuja chociaż się pociła i trzeba było dola ć olej 2 razy przez 70 tys przejechanych w ciągu roku
3,0
Układ jezdny
załadowany na maxa trzeba się nieżle napocić po przekroczeniu 85 km/h
Komfort
4,0
Widoczność
przednia szyba ok boczne jak w każdym busi lewe lusterko porażka
5,0
Ergonomia
spalanie naprawdę niskie lecz koszty eksplatacji wymian rozrzadów i notorycznych napraw automatycznie podnośz koszty eksplatacji
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez szału
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fotel kierowcy wystarczy 5 lat pojezdzić na długich trasach lt lub t4 i kalectwo renta murowana
3,0
Wyciszenie
w normie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwa złużywa naprawdę mało lecz psuje się prawie wszystko pompa wtryskowa wtryski turbina tylny most podwieszki wału wentylator kabiny miałem 3 takie auta i nigdy więcej w każdym urwał się rozrząd w jednym nawet po 15tys wysyarczy jednorazowo zrobić 1500 km i już jest szansa 50na50 żę się urwie auto idealnie nadaje się do jazdy wkoło własnego komina w innym przypadku poprzez notoryczne holowania auta koszty eksplatacji rosną
2,0
Stosunek jakość/cena
nigdy więcej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 109KM 80kW
[l/100km]