Nie mam mu nic do zarzucenia. Trzecie auto w firmie i chyba najtańsze w eksploatacji, oby tak dalej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiadam LT 28 2,5TDI moc 102KM. Niezwykle elastyczna i dynamiczna jednostka napędowa. Na zimno jak każde TDI od VW jest głośna, potem odgłos pracy jest przyjemny dla ucha(jak ktoś lubi diesle). Ładnie wkręca się na obroty, a przy tym niewiele pali. Pomimo oznaczenia modelu(28) czasami ładuję na niego ok 2 ton i też silnik sprawnie przemieszcza go po drodze.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, pracuje bez zgrzytów.
4,0
Układ jezdny
Trochę go rzuca po drodze jak jest pusty. Po dociążeniu ok. Proste zawieszenie więc nie ma się co psuć I O TO CHODZI. Auto ma zarabiać, a nie stać na warsztacie.
Komfort
4,0
Widoczność
Furgon 3 osobowy, więc nie ma co wymagać cudów, lusterka trochę za małe.
3,0
Ergonomia
Tu VW i Merc się nie popisali, uchwytów na kubki dla kierowcy brak, po co pasażerowi w schowku 2. Ma wolne ręce więc może sobie w nich trzymać kubek. Duży plus za schowek pod kanapą pasażerów. Elementy sterowania ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się szybko, ale stygnie w korkach(taka charakterystyka) W zimie można się ugotować. Latem... brak klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrze, ale mogłoby być lepiej. Jestem dużym chłopcem, więc z natury mam ciasno w autach, ale nie jest najgorzej. W Ivecu mam trochę ciaśniej. Pasażer z prawej ma nieźle, ale środkowy...
3,0
Wyciszenie
Na zimno tragedia, potem fajnie. Można rozmawiać, słuchać radia itp. Wersja blaszak więc buda działa jak pudło rezonansowe, ale nie narzekam. W Daily jest głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I to mi się podoba. Pusty, albo z lekkim ładunkiem 8-8,5l, załadowany na max 11l. A noga lekka nie jest.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tanie to one nie są, ale jak się dobrze trafi i dba to koszt zakupu się zwraca. Gdyby nie ta rdza...