Silnik jest b. elastyczny ale troszke glosny :-(
Słychac jak w kazdym takim silniku pompe wspomagania chamulcow,prawdopodobnie krzywka na walku poruszajac trzpien z bluku silnika w pompe wsp. chamulcow ma gdzies minimalny luz,lub trzepien jest juz \"zbity\" i nie ma pełnego wymiaru, jest to nie grozne i nie do unikniecia w tym silniku 2,4 juz tak on ma.
4,0
Skrzynia biegów
Bieg 1 jest tylko do tegy ,aby samochod zacza sie toczyc DOSLOWNIE !! ,NA PUSTO MOZNA RUSZAC Z BIEGU NR 2, na 3 super przyspieszenie,4 juz slabiej ale tez ok,5 to tak zeby dalo sie nim jechac kolo 100km/h, brakuje biegu nr.6 bo jedzie trocha za wolno :-(
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie musi być bo na dziurach mozena sie nakrecic jak jest zaladowany,zwrotność jest ok chyba nawet lepsza niz sprintera max[ale testu nie robilem :-)].Zawieszenie i cała reszta ok mozna spokojnie pakować na MAXA - NIC GO NIE RUSZA :-)))))))
Zawieszenie jest twarde i sztywne co moze przeszkadzac na dziurach,ale o niebo lepsze od tego ze sprintera w ktorym na dziurach i nierownosciach czlowiek siedzac na fotelu \"lata\" calym cialem po kabinie jak \"worek ziemniakow\" - KOSZMAR !!!!!!
Komfort
5,0
Widoczność
Widze wszystko w każda strone z mojego LT 55 MAXI,wymagana umiejetnosc jazdy \"na lusterka\" a i osobówki tez go widza i nie \"pchaja\" sie pod zdezak ;-)
4,0
Ergonomia
Bus jest szerszy od nowszych sprinterow,lt-ekow,iveco,itp. przez co wygodniejszy i stabilniejszy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy oraz ogrzewanie sa ok i dobrze działaja jak sa sprawne, wada jest wentylator w ktorym cos sie zaciera i staje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowczy extra wygodny 1000 km na raz bez problemu,a podwujne siedzenie pasażera b.wygodne jesli sie na nim siedzi.Porownując siedzenie pasazera z tego modelu do siedzen z takich busów jak : sprinter,vw lt po roku 1996,iveco po 1998,i innych fordow,fiatow,itp.,to jest ono jak luksusowa \"skorzana\" kanapa porownana do drewnianej lawy.
2,0
Wyciszenie
DO 80km/h jest spoko i cicho pozniej jest juz glosno i ciezko sie czasem dogadac echhhhhh
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na pusto do 80 km/h jest ok z ekonomia,ale pozniej kolo 90-100 km/h rodzi sie \"bestia\" i na pisto pali okolo 14L ropy/100 km
3,0
Stosunek jakość/cena
LT 55 2,4 TD 90 KM w wersju MAX skrzynia zarejestrowany na DMC 3,5t, jest dosyc drogi w porownaniu do innych,ale jesli dba sie o niego i nie przegrzeje silnika itp. to bedzie jezdzil i jezdzil i jezdzil i jezdzil
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 90KM 66kW
[l/100km]