Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Jetta VI Sedan

P. P . GRZANEK, 10 lat temu
Silnik 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : NOWOCZESNA . MOCNA I PRZEDE WSZYSTKIM OSZCZEDNA JEDNOSTKA - REWELACJA
5,0
Całokształt
PIEKNA SYLWETKA, CALKOWICIE ZMIENIONY WYGLAD, PROSTOTA LECZ W NIEJ TKWI UROK. DUZO PRZESTRZENI I ZNAKOMICIE ROZPLANOWANE URZADZENIA STERUJACE. CZUJE SIE ZE TO AUTO ZNAJDUJE SIE ZNACZNIE WYZEJ NIZ PEUGEOT CZY RENAULT.
Wrażenia
4,0
Silnik
BARDZO DUZA PROGRESJA W WYCISZENIU SILNIKA. MOC WYSTARCZAJACA DLA SPOKOJNYCH KIEROWCOW ALE POKAZUJE TEZ PAZUR JUZ W OKOLICACH 2000 OBR/MIN. NAWET NA 5 BIEGU SPOKOJNIE MOZNA WYPRZEDZAC NA PROSTEJ DRODZE ALE Z ZACHOWANIEM NALEZYTEJ OSTROZNOSCI!. SPALANIE REWELACYJNIE NISKIE - SPOKOJNA JAZDA 90-95 KM/H ZEJDZIE PONIZEJ 4 LTR NA 100 KM - HULAJ DUSZA!
4,0
Skrzynia biegów
TWARDA ALE DOKLADNA - KWESTIA PRZYZWYCZAJENIA - W VW BORA MOZE TROSZKE BARDZIEJ MIEKKA ALE I AUTO BYLO STARSZE WIEC BYC MOZE WADA WIEKU. BIEGI WCHODZA PEWNIE I DOKLADNIE
5,0
Układ jezdny
CICHO I KOMFORTOWO, PRZEZ BUMPY PRZECHODZI LEKKO, SKRECANIE W NORMIE NIE WYCHYLA NA BOKI, ALE MIEJMY NA UWADZE, ZE TO JEDNAK NIE SPORTOWA WERSJA DO SZALENSTW!, LUBIE TO ZAWIESZENIE COS POMIEDZY KOMFORTEM Z LEKKIM PAZURKIEM TWARDOSCI TYPOWEJ DLA AUT SPORTOWYCH CO DAJE PEWNOSC TRZYMANIA SIE DROGI
Komfort
5,0
Widoczność
LATWA ORIENTACJA W TERENIE - WIDOCZNOSC DOBRA JAK NA POLIGONIE W SLONECZNY DZIEN, KAZDY CEL TWOJ!
5,0
Ergonomia
UKKLAD PROSTY, CZYTELNY JAK NA SZACHOWNICY - VW NIE LUBI ZBYTNIEGO BAROKU W SWOICH AUTACH CO WIDAC TAKZE W JEGO NAJNOWSZYM WCIELENIU - PRZESIADAJCA SIE Z BORY MOGLBYM Z PRZEPASKA NA OCZACH ROZGRYZC ROZKLAD PRZYCISKOW, DZWIGNI I POKRETEL - BRILLIANT!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WSZYSTKO JEST NASWOIM MIEJSCU - FAJNE SA NOWE POKRETLA CHODZACE LEKKO, PRZESTAWIENIE KIERUNKU NAWIEWU ZA CIEBIE WYKONA JAKIS SILNICZEK (KTOREGO WOGOLE NIE SLYCHAC) W WERSJI SEA POSIADAM MAMY DODATKOWO NAWIEW DAL PASAZEROW Z TYLU (CENTRUM DOWODZENIA DLA MOJEGO POTOMKA :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MNOSTWO MIEJSCA I WYGODA WZORCOWA! FOTELE NOWO ZAPROJEKTOWANE Z PAZURKIEM AGRESSJI I UDANYM WZRONICTWEM. WSZYSTKIE EKSTRASY JAK NALEZY. PELEN PAKIET USTAWIEN FOTELI KIEROWCY CZYLI OBSZAR LEDZWIOWY, POCHYLANIE, PRZESUW I WYSOKOSC - WSZYSTKO ZA SPRAWA WYGODNYCH SZYBKODZWIGNI
5,0
Wyciszenie
CIIIISZA JAK MAKIEM ZASIAL - STARY TDI'K 1,9 WARCZAL JAK ZWIERZ A TEN TO JUZ COMMON RAIL I CICHUTKO TERKOCZE ROWNO Z BENZYNIAKIEM SASIADA
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CO TU DUZO PISAC , SPALANIE W NIESAMOWICIE NISKICH ZAKRESACH PORTFELA, NO JESZCZE NIE DOSZEDLEM DO SERWISU ALE TEZ NIE POWINNO BYC TRAGEDII - ZRESZTA AUTO NIE TANIE WIEC PARE SREBRNIKOW NA SERWIS TRZEBA TEZ ODLOZYC.
4,0
Stosunek jakość/cena
CHYBA JAK WSZEDZIE - NIKT NIE DA TU MAKSYMALNEJ OCENY, COZ TECHNOLOGIA KOSZTUJE! ASYSTENT HAMULCA NA GORCE, START/STOP DLA NIZSZEGO SPALANIA, BLUE MOTION - TO WSZYSTKO SPRAWIA ZE NIE JEST TANIO PODCZAS KUPNA ALE POTEM JUZ TAK:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK UWAG- SAMOCHOD SKLADANY ZGADNIJCIE GDZIE ? W M E K S Y K U ! MAM NADZIEJE ZE VW PRZSZKOLIL KADRE ABY PRZYLOZYLI SIE DO ROBOTY I JAKOSC AUT BYLA NIEZAWODNA W KONCY WIEKSZOSC PRODUKCJI IDZIE DO STANOW:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO TEJ PORY NIE ZAUWALZYLEM I MAM NADZIEJE ZE NA TYM SIE SKONCZY. DZIEKUJE ZA UWAGE!

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Jetta VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Jetta VI Sedan