Silnik
: NOWOCZESNA . MOCNA I PRZEDE WSZYSTKIM OSZCZEDNA JEDNOSTKA - REWELACJA
5,0
Całokształt
PIEKNA SYLWETKA, CALKOWICIE ZMIENIONY WYGLAD, PROSTOTA LECZ W NIEJ TKWI UROK. DUZO PRZESTRZENI I ZNAKOMICIE ROZPLANOWANE URZADZENIA STERUJACE. CZUJE SIE ZE TO AUTO ZNAJDUJE SIE ZNACZNIE WYZEJ NIZ PEUGEOT CZY RENAULT.
Wrażenia
4,0
Silnik
BARDZO DUZA PROGRESJA W WYCISZENIU SILNIKA. MOC WYSTARCZAJACA DLA SPOKOJNYCH KIEROWCOW ALE POKAZUJE TEZ PAZUR JUZ W OKOLICACH 2000 OBR/MIN. NAWET NA 5 BIEGU SPOKOJNIE MOZNA WYPRZEDZAC NA PROSTEJ DRODZE ALE Z ZACHOWANIEM NALEZYTEJ OSTROZNOSCI!. SPALANIE REWELACYJNIE NISKIE - SPOKOJNA JAZDA 90-95 KM/H ZEJDZIE PONIZEJ 4 LTR NA 100 KM - HULAJ DUSZA!
4,0
Skrzynia biegów
TWARDA ALE DOKLADNA - KWESTIA PRZYZWYCZAJENIA - W VW BORA MOZE TROSZKE BARDZIEJ MIEKKA ALE I AUTO BYLO STARSZE WIEC BYC MOZE WADA WIEKU. BIEGI WCHODZA PEWNIE I DOKLADNIE
5,0
Układ jezdny
CICHO I KOMFORTOWO, PRZEZ BUMPY PRZECHODZI LEKKO, SKRECANIE W NORMIE NIE WYCHYLA NA BOKI, ALE MIEJMY NA UWADZE, ZE TO JEDNAK NIE SPORTOWA WERSJA DO SZALENSTW!, LUBIE TO ZAWIESZENIE COS POMIEDZY KOMFORTEM Z LEKKIM PAZURKIEM TWARDOSCI TYPOWEJ DLA AUT SPORTOWYCH CO DAJE PEWNOSC TRZYMANIA SIE DROGI
Komfort
5,0
Widoczność
LATWA ORIENTACJA W TERENIE - WIDOCZNOSC DOBRA JAK NA POLIGONIE W SLONECZNY DZIEN, KAZDY CEL TWOJ!
5,0
Ergonomia
UKKLAD PROSTY, CZYTELNY JAK NA SZACHOWNICY - VW NIE LUBI ZBYTNIEGO BAROKU W SWOICH AUTACH CO WIDAC TAKZE W JEGO NAJNOWSZYM WCIELENIU - PRZESIADAJCA SIE Z BORY MOGLBYM Z PRZEPASKA NA OCZACH ROZGRYZC ROZKLAD PRZYCISKOW, DZWIGNI I POKRETEL - BRILLIANT!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WSZYSTKO JEST NASWOIM MIEJSCU - FAJNE SA NOWE POKRETLA CHODZACE LEKKO, PRZESTAWIENIE KIERUNKU NAWIEWU ZA CIEBIE WYKONA JAKIS SILNICZEK (KTOREGO WOGOLE NIE SLYCHAC) W WERSJI SEA POSIADAM MAMY DODATKOWO NAWIEW DAL PASAZEROW Z TYLU (CENTRUM DOWODZENIA DLA MOJEGO POTOMKA :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MNOSTWO MIEJSCA I WYGODA WZORCOWA! FOTELE NOWO ZAPROJEKTOWANE Z PAZURKIEM AGRESSJI I UDANYM WZRONICTWEM. WSZYSTKIE EKSTRASY JAK NALEZY. PELEN PAKIET USTAWIEN FOTELI KIEROWCY CZYLI OBSZAR LEDZWIOWY, POCHYLANIE, PRZESUW I WYSOKOSC - WSZYSTKO ZA SPRAWA WYGODNYCH SZYBKODZWIGNI
5,0
Wyciszenie
CIIIISZA JAK MAKIEM ZASIAL - STARY TDI'K 1,9 WARCZAL JAK ZWIERZ A TEN TO JUZ COMMON RAIL I CICHUTKO TERKOCZE ROWNO Z BENZYNIAKIEM SASIADA
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CO TU DUZO PISAC , SPALANIE W NIESAMOWICIE NISKICH ZAKRESACH PORTFELA, NO JESZCZE NIE DOSZEDLEM DO SERWISU ALE TEZ NIE POWINNO BYC TRAGEDII - ZRESZTA AUTO NIE TANIE WIEC PARE SREBRNIKOW NA SERWIS TRZEBA TEZ ODLOZYC.
4,0
Stosunek jakość/cena
CHYBA JAK WSZEDZIE - NIKT NIE DA TU MAKSYMALNEJ OCENY, COZ TECHNOLOGIA KOSZTUJE! ASYSTENT HAMULCA NA GORCE, START/STOP DLA NIZSZEGO SPALANIA, BLUE MOTION - TO WSZYSTKO SPRAWIA ZE NIE JEST TANIO PODCZAS KUPNA ALE POTEM JUZ TAK:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK UWAG- SAMOCHOD SKLADANY ZGADNIJCIE GDZIE ? W M E K S Y K U !
MAM NADZIEJE ZE VW PRZSZKOLIL KADRE ABY PRZYLOZYLI SIE DO ROBOTY I JAKOSC AUT BYLA NIEZAWODNA W KONCY WIEKSZOSC PRODUKCJI IDZIE DO STANOW:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO TEJ PORY NIE ZAUWALZYLEM I MAM NADZIEJE ZE NA TYM SIE SKONCZY. DZIEKUJE ZA UWAGE!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
[l/100km]