Inne
: Fantastyczne wyposażenie i gang silnika oraz frajda z jazdy.
5,0
Całokształt
W tym przypadku jest to wersja GLI Autobahn PZRV czyli prawie najwyższa na nowym kontynencie. Brak tylko navi. Takie ekstrasy jak czarna podsufitka oraz czarna skóra przeszywana czerwoną nitką nadal robią niesamowite wrażenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ze soim gangiem przy próbie przyspieszena robi piorunujące wrażenie. Faktem jest jednak, że w fotel nie wciska.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie. Brak jakiegokolwiek haczenia. Zestopniowanie doskonałe. Maksymalny moment już od 1800 rpm. Duża elastyczność.
5,0
Układ jezdny
Zawiszenie wielowahaczowe robi swoją robotę. Dobre trzymanie na zakrętach. Dodatkowe utwatdzenie w wersji Autobahn oraz felgi 18" nie sprzyjają komfortowi. To niestety należy polubić.
Komfort
4,0
Widoczność
Dodatkowe utwardzenie w wersji Autobahn oraz felgi 18" nie sprzyjają komfortowi. Widoczność jak na sedan ok.
5,0
Ergonomia
Jak w VW. Wszystko na swoim miejscu i przemyślane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Doskonałe funcje szybkiego przewietrania i nawiewu. Pełna automatyka. Bez szukania pokręteł.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Full wypas. Szczególnie z tyłu jest sporo miejsca. Co najmniej kak w klasie wyższej.
4,0
Wyciszenie
Ze względu na szerokie opony 225 słychać ich hałas. Ogólnie nie jest źle.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 2.0 w benzynie spalanie jest akceptowalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ponieważ samochód jest z rynku amerykańskiego i tam są inne ceny, to dla takiego pojazdu z tym wyposażeniem, z tym silnikiem oraz zawieszeniem wielowahaczowym jest super. Dodatkowo radość z jazdy jest nieoceniona.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po wyprowadzeniu z niedoinwestowania sprowadzonego samochodu na razie beak problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Na razie nie występują.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 210KM 154kW
[l/100km]