Już blisko 350 tys przebiegu za nami i dalej trwamy. Jetta bardzo dobrze znosi trudy jazdy i jak na razie nie widać po niej przejechanych km. Wnętrze w bdb stanie, lakier się trzyma no i do tej pory nigdy nie zawiodła. Po około 150 tys km musiałem zmienić rozrząd (drogo bo wyniosło ponad 4 tys zł.) - serwis kazał jako profilaktyka przed poważną awarią. Reszta to tylko koszty eksploatacyjne. Silnik jak do tej pory nie pali oleju i podobno jest w niezłym stanie. Planuję dojeździć do pół miliona km - zobaczymy czy da radę :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
BDB. Minus za wadliwy rozrząd wymagający wymiany.
5,0
Skrzynia biegów
Super, bezproblemowa i precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Bezpieczna, wygodna, szybka - dobrze jeździ.
4,0
Karoseria
Lakier się trzyma i nieźle wygląda. Opory powietrza minimalne. Ciut za niska jest i trzeba uważać przy krawężnikach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i boki super. Tył słabo.
5,0
Ergonomia
BDB
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa BDB
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealna dla moich potrzeb. Bardzo wygodna na długie trasy.
4,0
Wyciszenie
Nieźle ale pewnie może być lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomimo rozrządu oceniam BDB.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena adekwatna do jakości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozrząd wadliwy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 160KM 118kW
[l/100km]