Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Jetta VI Sedan

Janusz2, 11 lat temu
Silnik 1.4 TSI 122KM 90kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
To moja druga opinia, po zmianie warunkow jazdy na zimowe i kilometrach mam uwagi: * samochod nie posiada wylacznika esp i asr. Na sliskim podjezdzie stara fabia daje rade, vw zwalnia do calkowitego zatrzymania. Cos tylko smierdzi spalenizna w trakcie, gaz jest do dechy ale komp nie pozwala jechac. W serwisie stwierdzili ze tak ma byc, producent nie przewiduje wylacznika. Nie zamontuja mi nawet jesli zgodze sie na utrate gwarancji. Dla mnie jest to sory problem, mam nadzieje ze na nartach w jakichs lodach wykaraskam sie * nagrzewanie jest slabe, najwyzej srednie, nieporownywalnie gorsze niz w fabii, * mocowania pasow z tylu wymyslil idiota:-) a raczej ktos, kto jette przewidzial jako limuzyne. Chodzi o to, ze jak z tylu jest fotelik to zanic nie da sie wpiac pasa bo gniazdo ucieka w siedzenie. No tak , w d... pasazerowi nie wejdzie, ale trzylatek w foteliku nie zapnie a ty jak wsadzisz leb mu na kolana zeby to zrobic to ci odgryzie...:-) a jak uprzejmy akurat z litosci jedynie zgnoic twoja koszule czymkolwiek co mu nagle wpadnie w lapy, to ciebie trafia ze co chwila grzbiet wyginasz. W skodzie bylo na sztywnym drucie :-) * spalanie zmniejszylo sie, ale to zasluga tylko pilnowania obrotow. Mozna zejsc do sredniej 8,5 litra, glownie w krakowie po szczytach, no jest sukces, rzeklbym umiarkowany * mam zestaw glosnomowiacy start. Jakos nie dziala najlepiej jego wylaczanie. W zaleznosci od tego ktory telefon sie rozlacza, przelacza z powrotem na mfa lub nie. Recznie przelaczenie dziala za drugim razem. Taki feature. * nie zauwazylem roznicy w jakosci oswietlenia dzieki spryskiwaczom przednich lamp. W zuzyciu plynu owszem, zjadam go teraz ok. 3 razy wiecej niz do tej pory. Nie jest to jakis problem, ale wspominam. * do bagaznika nie wchodza 4 opony 16 cali. Weszlyby, gdyby nie te prowadnice. * jednak zal braku dziur w dachu na staly bagaznik dachowy. * kolejny przejaw braku przykladu od mlodszego brata: brak uchwytu na bilet pod szybą, * silnik przy duzych ujemnych temperaturach ma stale wyzsze obroty niz przy wyzszych - od ok 700 do 900 rpm, powtarzam, niezaleznie od uzyskanej temperatury silnika, * jednak gumowe wycieraczki vw sprawdzaja sie swietnie w zimie. Podsumowujac, doskonaly samochod jak do tej pory, i dziwi tylko ten brak wylacznika esp, gdzie brakuje go tylko jescze w vw golf variant. Moze amerykanow trzeba bronic przed wylacznikiem, ale ja sie czuje nieswojo. Jak komus zalezy, to znajdzie i na to sposob, tyle ze po gwarancji (podobno wystarczy wiazka i guzik, ale to plotka z forum, vw idiotycznie postaral sie tylko wyjasnic zapisy z instrukcji o istnieniu wylacznika esp asr w jettcie).
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Jetta VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Jetta VI Sedan