Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting

Fryderyk B., 7 lat temu
Silnik 1.4 TSI 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Spalanie.
4,0
Całokształt
Po "doświadczeniach" z BMW (a.k.a B.M.W.) jestem ostrożny w ocenie, niemniej daję wysoką notę, bo jak do tej pory auto dostarcza nam wiele radości. Szczegóły poniżęj - i wyjaśnienie, czemu 4 a nie 5.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM, poprawiony silniczek z paskiem rozrządu, nie wziął kropli oleju przez 13500 km. Jestem ze "starej" szkoły, więc - trzeba, czy nie - wymieniłem olej po 1500 km i na pewno będe wymieniał co 15000 km, a nie "wg wskazań komputera". Przyspieszenie znakomite, wyprzedzanie bezproblemowe, na razie ocena 5.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów gładko i bez haczenia. Nie ma co komentować.
5,0
Układ jezdny
Trzymanie drogi - znakomicie. Auto na szczęście nie jest za miękkie. Kierownica wygodna i daje dobre wyczucie jezdni. Niestety nic nie napiszę o zakretach, bo nie jestem kierowcą rajdowym, jeżdże ostrożnie, ale nawet w "ostrożności" daje się odczuć, że to auto z dużym zapasem bezpieczeństwa.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie zauważyłem nic złego. W lusterkach widoczność znakomita, przy parkowaniu czujniki p. t. bardzo pomagają.
5,0
Ergonomia
Wyśmienita. Łatwo wszędzie sięgnąć. Przełączniki dobrze działąją, te na kierownicy też są bardzo przydatne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automat dwustrefowy świetnie się sprawdza. Można ustawić osobno warunki dla kierowcy i pasażera. Nie było, co prawda wielkiej zimy, ale silnik nagrzewa się niezwykle szybko, a więc i ogrzewanie bardzo dobrze się spisuje. W lecie klimatyzacja bardzo sie sprawdziła - dyskretnie i wystarczająco chłodno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla pasażerów, nawet przy odsuniętych przednich fotelach do oporu. Bagażnik bardzo pakowny i ustawny, łatwo się do niego wkłada bagaże. Z przodu miejsca dużo, a za razem wystarczająco (bo ile można chcieć miejsca z przodu), fotele są wygodne, regulacja w każdą stronę (no, nie na boki...).
5,0
Wyciszenie
Samochód jest wyciszony wystarczająco. 140 km/h i można rozmawiać spokojnie, mużyka też może gra na umiarkowanym poziomie. Silniczek słychać, ale nie przeszkadza, szum z zewnątrz nie jest zauważalny (w czasie jazdy człowiek się przyzwyczaja).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie dobrze. Spalanie niewielkie, serwis autoryzowany mógłby być tańszy.
4,0
Stosunek jakość/cena
VW'y w mojej opinii generalnie są samochodami przecenionymi, co najmniej o 20% i gdyby nie okazja cenowa, która wzięła sie nie wiem skąd, nie stać by mnie było na to auto. Natomiast w całej swojej doskonałości firma mogłaby księgowych trochę utemperować. Bo jak tu się odnieść do marnych plastików boczków drzwi, czy dołu deski rozdzielczej. A już to, że w wersji High Line w samochodzie z 2015 r. nie ma gniazda USB napawa mnie zdumieniem. I tu leży wyjaśnienie 4 gwiazdek za całokształt.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie na komentarz...(odpukać)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Jetta VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting