Karoseria
: Porysowana karoseria wręcz podrapana w krzakach a nie ma grama rdzy ocynk rewelacja pewnie wszystko się rozleci a karoseria zostanie.
5,0
Całokształt
Jedyny samochód w którym można wszystko wymienić bez problemu i pogorszenia stanu technicznego.Ja, moja żona,tata,wujek wszyscy lubimy ten samochód bo jest fajny i ekonomiczny jazda nim to przyjemność.Z sprzedażą też niema problemu.Duży bagażnik na zakupy oddzielony od kabiny nie wieje do środka.Generalnie łatwiej jest wymieniać wady jak zalety ale w tym samochodzie ciężko je znaleźć.Samochód dla klasy średniej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedne z najlepszych silników diesla, mało pali fajnie pracuje cudo.
5,0
Skrzynia biegów
Auto przyspiesza na każdym biegu.
5,0
Układ jezdny
Założyłem kompletne koła z Passata - auto przyklejone do drogi a jeżdżę bardzo szybko po serpentynach w Bieszczadach koło Sanoka aż dym idzie z opon, 90 km h na zakręcie.
Komfort
1,0
Widoczność
super, trzeba tylko przyzwyczaić się do cofania ale w bmw nam to samo.
1,0
Ergonomia
Na długie trasy jak beczka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj polecam najlepszy serwis VW w Polsce Rzeszów Król Knapik miło jak u mamy panowie pokazują jak zjechałem klocki itp wymieniają przy mnie, można stać przy samochodzie i podziwiać kunszt wykonywanych czynności,że jestem katem samochodu to czasami go tak zajadę że muszę go zostawić nieraz na 14 dni aby odebrać perełkę do katowania no cóż w życiu mamy niewiele przyjemności.Ceny dla mnie rewelacja mam rabat więc jestem zadowolony.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze auto w utrzymaniu jest to ocena całokształtu kosztów poniesionych od nowości, niedługo pewnie w kiosku ruchu będzie można kupić części do tego auta jest ich masa a ceny niższe od konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niemiecka szkoła wszystko surowe i pod ręką.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]