Zawieszenie
: trzeszczenie na progach w niskich temperaturach
Karoseria
: słabsza widoczność przez tylną szybe- czujniki lub kamera cofania!
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
w stosunku do mocy silnika
3,0
Skrzynia biegów
wchodzi z pewnym oporem, ale bez zgrzytów- być może taki urok
4,0
Układ jezdny
trzeszczenie zawieszenia na dużych nierównościach ( np. progi na drodze) w niskich temperaturach ( od nowości)- nie stwierdzono żadnych luzów, więc to pewnie taki urok. Poza tym dobrze trzyma się drogi, nie kołysze się, dobrze niweluje nierówności drogi
Komfort
4,0
Widoczność
słaba przez tylną szybę ( duży bagażnik- dla mnie to zaleta), dobrze zgrana widoczność przez lusterka boczne i na szybie
5,0
Ergonomia
jak na tę klasę samochodu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak negatywnych uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest większa od swoich poprzedniczek
5,0
Wyciszenie
głośniej zaczyna się robić powyżej 120 km/h. Oczywiście zawsze może być lepie, ale odczuwalna radykalna zmiana w porównaniu z vw polo i seatem cordobą.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie spalanie, przeglądy w aso I-szy ok. 500zł, II-gi ok. 900 zł. Obecnie żadnych napraw , poza gwarancyjnymi
5,0
Stosunek jakość/cena
obniżona cena + wynegocjowany dodatkowy rabat ok. 4.000 zł+ wersja podstawowa ,ale z dodatkowym bogatszym wyposażeniem ( oprócz kilku drobnostek taka jak w wersji komfortowej) - w momencie zakupu o wiele korzystniejsza oferta od konkurencji np. toyoty
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wady produkcyjne- zabrudzona klejem szyba przednia, nieszczelne uszczelki drzwi kierowcy, wadliwy włącznik oświetlenia tylnego siedzenia- usunięte w ramach gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 102KM 75kW
[l/100km]