Układ elektryczny
: tanie pakiety dodatkowe na różne gadżety elektryczne
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny, wystarczająca moc silnika dla osób bez sportowego zacięcia
4,0
Skrzynia biegów
trochę haczy przy szybkim wybieraniu biegów, ale to to nie jest sportowa skrzynia biegów. Do jazdy bez szaleństw spokojnie wystarcza.
5,0
Układ jezdny
dosyć twarde, dobrze trzyma na zakrętach- dobry kompromis pomiędzy komfortem, a statecznością na drodze
Dobrze działające wspomaganie kierownicy i zwrotność.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widocznośc do tyłu z powodu wysokiego bagażnika, ale dla mnie dobrze rekompensują to szerokie lusterka .
4,0
Ergonomia
wielofunkcyjna kierownica, kilka schowków, dobrze dobrany ruchomy podłokietnik, tempomat regulowany bez odrywania ręki od kierownicy, głębokie dobrze trzymające fotele
Wada- kluczyk w stacyjce nisko położony , tuż nad kolanem wysokich osób.
Nie wygodne środkowe tylne siedzenie ( oparcie na podłokietniku twarde)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
głośno powyżej 120-130 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co kolejne tankowanie to niższe spalanie- dociera się samochów- obecnie srednio ok. 7,5 km/100km po Warszawie
5,0
Stosunek jakość/cena
obecnie dają dużo dodatkowego wyposażenia w bardzo niskiej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szum przy uszczelce okna kierowcy- pierwsza naprawa w serwisie bezskuteczna, znowu szumi powyżej 70-80 km/h
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt mały przebieg- na razie bez usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 102KM 75kW
[l/100km]