auto psuje się mniej więcej 1 na 2 miesiące. Jedna z najbardziej ekstrawaganckich napraw jakie mnie czekały to m.in. skrzynia biegów (automat). Łączny koszt: 8,797zł. Jeśli ktoś ma dużo pieniędzy, zdrowia, chęci i czasu, to niech kupi sobie VW -mnie już przestały bawić ciągłe, nocne powroty do domu lawetą. Przed zakupem tego samochodu też uważałem, że to niemożliwe by WV tak się psuło, że to tylko negatywna opinia rynku publicznego. Teraz już wiem, że nic bardziej mylnego! Znam wielu posiadaczy WV i Ci co mogli -już dawno je sprzedali. Całe szczęście nie jestem już kolekcjonerem niemieckich samochodów. Wyposażenie tego samochodu jest na bardzo wysokim poziomie -skórzane fotele, automatyczna klimatyzacja, el, elegancki wygląd i wiele innych atutów, które aż kuszą by kupić ten samochód! (i na to też się nabrałem) -wszystko fajnie lecz jak widać cały budżet finansowy poszedł w elektronikę i zabrakło pieniędzy na skrzynię i silnik. Jeśli możesz -nie kupuj tego samochodu. Uwierz, że to nie przypadek sprawia, że kilka razy w miesiącu widzisz holowaneg opassata czy golfa, stojące na poboczu VW z trójkątem ostrzegawczym ..-im naprawdę nie zabrakło benzyny ropy.
Dodatkowo OPINIA NA TEMAT NAJNOWSZEGO PASSATA (TJ. OD
2006 ROKU), ŻEBY PRZEKONAĆ SIĘ ŻE SIĘ SYPIĄ NA POTĘGĘ.
POTWIERDZENIEM JEST RÓWNIEŻ TEST DŁUGODYSTANSOWY W
AUTO-ŚWIECIE(100.000 km) W KTÓRYM PASSAT POLEGŁ A TOURAN
ZDOBYŁ \"ZASZCZYTNE\" OSTATNIE MIEJSCE-NAJGORSZY TESTOWANY
SAMOCHÓD W HISTORII. PROBLEMEM JEST PRZEŁADOWANIE
VOLKSWAGENÓW ELEKTRONIKĄ. Jeżeli więc tak ma wyglądać
samochód prestiżowy (chyba tylko w naszym kraju bo to
samochód dla ludu) czyli Volkswagen np. PASSAT to ja wolę
auto dla \"ubogich\" czyli Renault , Peugota, bo co jest
lepsze dojechać do celu czy cieszyć się \"prestiżem\"
stojąc w środku pola i czekając na pomoc?? w . ********Link do testu Passata************
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Test-dlugodysta nsowy-Vol
kswagena-Passata-2-0-TDI-Czyli-nasz-wieczny-pac jent,22421
,1.html Link do testu TOURANA:
http://www.auto-swiat.pl/wydania,VW-Touran-2-0-T DI-Trendl
ine-Podnosnik-to-jego-zycie,15355,1.html
Wrażenia
3,0
Silnik
fatalny i awaryjny tak sredno max 100tyś i ponim
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 160KM 118kW
[l/100km]