Auto bez zarzutu, musiałbym na prawdę zacząć grymasić żeby sie do czegos przyczpić (np. mógłby być ładniejszy i mieć lepsze radio). Oczywiscie wieksze auto z dieslem bedzie się lepiej nadawac do gonitwy po autostradach, mniejsze będzie jeszcze zwinniejsze w mieście, ale jako uniwersalny kompromis ta djetta jest super.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje trochę szorstko przy przyśpieszaniu ale to w końcu prawie diesel (bezpośredni wtrysk i turbo), poza tym super, dużo mniej pali i lepiej ciagnie niż slinik 1.8, który poprzednio miałem w xantii.
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą bardzo przyjemnie, zestopniowanie bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
dobry kompromis troche może bardziej w stronę komfortu, dobry na dziury w mieście, obciążony przy wiekszych prędkościach zaczyna pływać, coś za coś.
Komfort
4,0
Widoczność
w dużym fiacie było lepiej, ale nie mogę nic złego powiedzieć
5,0
Ergonomia
super, wygodnie siedzenia z dużym zakresem ustawień, wszystko proste w obsłudze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super, przy tych gabarytach zewnętrznych mało który samochód oferuje wiecej
3,0
Wyciszenie
ok, ale nic szczególnego w tej klasie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mucha nie siada, nawet żarówka się nie przepaliła, jak się jeżdzi w miarę w granicach dozwolonych przez prawo to pali średnio tyle co w podają w katalogu (6,8). Nie rozumiem tych skarg na zakłamane spalanie, mi wszystkie auta paliły tyle co podawali w instrukcji.
4,0
Stosunek jakość/cena
vw tanie nie są, ale jakość się zgadza jak dla mnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
amortyzatorki w klapie bagażnika trochę osłabły, ale chyba zaczynam sie czepiać...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]