Silnik
: DOSKONAŁE auto dla "prawdziwych" SZOFERÓW a nie szpanerskich lalusiów z grubymi portfelami albo gołymi du...I kredytami.Ha,ha,ha
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza tu i ówdzie
Przeniesienie napędu
: Przeguby napędowe
Zawieszenie
: Elementy zawieszenia
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
IDEAŁ.Jak na te lata i przebieg.
5,0
Skrzynia biegów
Zero komentarzy
5,0
Układ jezdny
Jak na taczkę to idealny.
Komfort
4,0
Widoczność
Widać wszystko a nawet więcej.
4,0
Ergonomia
Ma wszystko co potrzebne na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rady.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie i rodziny wystarcza.
4,0
Wyciszenie
Jak na TD to całkiem,całkiem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko Golf i Polo mogą mu podskoczyć ale są mniejsze.Przy średnio dynamicznej jeździe po mieście(140 tys. mieszkańców) 6l.Więcej się nie da.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dałbym 6 ale nie ma.Wiem co mówię.To nie pierwszy VW diesel u mnie.Był Passat,trzy Golfy,Jetta znowu Jetta TD.WSZYSTKIE(!) naprawy wykonuję sam i jeżdżę na paliwie za ok.3 zł/l i łączny koszt kilometra wychodzi ok.16gr/km.Pokażcie mi auto,które choć trochę zbliży się do nich!KOSZT-mam na myśli WSZYSTKIE wydatki:zakup,części,płyny,ubezpieczenie,przeglądy...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy prawidłowej obsłudze zero awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.Oczywiście w tak "leciwym" aucie co jakiś czas trzeba coś naprawić.Typowe usterki to te jakie zauważysz u siebie.Co auto,to inne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD 80KM 59kW
[l/100km]