Silnik to chyba największa zaleta tego samochodu. Nie do zajeżdzenia. Po tym przebiegu jedynie leko lyka olej. Przyspieszenie niezle po wejsciu na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Wchodzi lekko choc łączniki mają tendencje do zacinania się raz zdarzyło sie ze urwałem łącznik pod skrzynia chcąc wrzucić luz z jedynki na parkingu. Ale nie chciało mi sie wcsnąć sprzęgła wiec moja wina:) Czasem przycina sie przy wkładaniu 5 ae wystrczy wtedy lekko wcisnąć w dół i po sprawie
4,0
Układ jezdny
Chodzi lekko a nie mam wspomagania. Ale staram sie dbać o regularne wymiany części ( bardzo tanie)
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja dookoła
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest lipa mała bo szybko rozwala mi sie regulacja prędkości nawiewu i teraz mam albo huragan albo nic. Ale za to grzeje jak fińska sauna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze z tyłu lekko narzekają ale jestem kierowcą więc la mnie rewelacja. Powiem więcej długie trasy i ani raz nie czułem zmęczenia pleców.
3,0
Wyciszenie
Przy dużych obrotach potrafi nachałasowac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa rewelacja. Przeglady to wymiana filtrów i oleju i innych płynów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie stanął w drodze. Raz odmówił zapalenia silnika ale to z powodu awarii rozrusznika.
Poszło 5 sciżek w ogrzewanej szybie. ( szkoda że nie ma zestawów naprawczych) podświetlenia klawiszy padają bo sa tam jakieś tandetne żaróweczki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD 70KM 51kW
[l/100km]