Silnik
: na pompie boscha łyka olej rożlinny i jeszcze się oblizuje :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
: skrzynia cieknie niezależnie od uszzczelnień
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
przepali nawet węgiel, dość elastyczny jak na wolnossącego dizla 1.6 z poprzedniej epoki
3,0
Skrzynia biegów
szybko się wytrzaskują gumki i tuleje na cięgnach i drążek lata na boki. Szybko i łątwo można urwać nawet nową blokadę wstecznego i mamy ruletkę: bieg I / wsteczny przy wrzucaniu
5,0
Układ jezdny
testowany na bezdrożach Syberii został dobrze przygotowany do polskich dróg. Jednak mina przeciwpiechotna może spowodować pewne uszkodzenia.
Komfort
4,0
Widoczność
prawie jak na rowerze
3,0
Ergonomia
ergonomia taczki ale da się przyzwyczaic
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nadzwyczaj pakowne auto. Byłoby 5 ale brak kładzionej tylnej kanapy utrudnia życie
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 54KM 40kW
[l/100km]