kupiłem ją za 3000zł z LPG i zarejestrowną kilka miesięcy temu,samochód godny polecenia
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik gażnikowy i przy tym przebiegu niema co się spodziewac rewelacji, ale ruwno pracuje, i niezłe przyspieszenie na niskich obrotach:),długo już chyba nie pojeżdzi bo zaczyna brać olej:(
4,0
Skrzynia biegów
ktoś kiedyś chyba założył skrzynie od diesla,ponieważ przy 100km/h na 5 silnik ma niecałe 2400obrotów!!!
4,0
Układ jezdny
leprze niż w golfie II, gardziej komfortowe, a w zakrentach też niejest najgorzej, ale polskie drogi zniszczą każde zawieszenie!
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu słabo widać koniec bagażnika,poza tym ok
4,0
Ergonomia
przestażałe wnętrze, ale wszystko na swoim miejscu i pod rękę
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
całkiem nieżle grzeje, brak problemów z parującymi szybami(przynajmniej z przodu)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to samo co w golfie, niejestem wysoki, więc miejsca pod dostatkiem;), a bagażnik nieporównanie większy niż w Golfach:)
4,0
Wyciszenie
jak na samochód z końca lat 80-tych to całkiem nieżle, nawet przy 140kaemha da się spokojnie pogadać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj się zmartiłem,przy przeciętnej jeżdzie gazu pali jak by miała ze 2.2 pod maską,szczegółowe spalanie podałem dla LPG,na benzynie mało jeżdziłem
4,0
Stosunek jakość/cena
Jesli masz do dyspozycji ok4000zł i potrzebójesz sporego i twardego w eksploatacji samochodu to się nie zastanawiaj.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w końcu to VW, ale też trzeba się czasem pomęczyć z pierdółkami,w końcu to 89r.główny mankament w Jettach II i Golfach II to klamki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie to normalne eksploatacyjne wymiany
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]