Silnik
: silnik mojto 1,6 benzyna 75km. -ma charakterystykę pracy jak diesl moment otymalny do zmiany biegów tylko 2500-2800 obortów przydynamice silnka benzynowego.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: wybite gumy zawieszenia , polskie drogi
Układ elektryczny
: alternator wymieniłem bo byłorginalny walleo łdowanie 13,5V
Silnik
: po 500 tysiąch remont głowicy, ale żadnych wrzerów na zaworach i wymiana sklanek
4,0
Całokształt
ok.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik mojto 1,6 benzyna 75km. -ma charakterystykę pracy jak diesl moment otymalny do zmiany biegów tylko 2500-2800 obortów przydynamice silnka benzynowego.
4,0
Skrzynia biegów
dobrze przełożenia piątego biegu. (85-150km/h)
3,0
Układ jezdny
w porządku
Komfort
4,0
Widoczność
dobra
4,0
Ergonomia
za nisko orginalnie umieszczone radio
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok. mino braku pompki obiegu płynu na początku nagrzewania silnika
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla wszystkich z tyłu siedzi w miare wygodnie trzy osoby
3,0
Wyciszenie
trochę słychać silnik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podobne to aut z tego rocznika
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastiki same się nie łamią, dobra faktura deski, lekko piszczy kokpit jeśli był zdejmowany
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeśli się wymienia w porę i według rozsądku nie ma poważnych usterek , wiele części które wymieniałem miało jeszcze orginalne niemiecie numery mimo 18 lat ekspotacji cały czas.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 75KM 55kW
[l/100km]