TO DRUGA MOJA JETTA, PIERWSZA JETTA I Z `81 DIESEL SPOWODOWAŁA ŻE WYBRAŁEM NASTĘPNĄ PIĘKNĄ I KANCIASTĄ Z SZEROKIMI ZDERZAKAMI.WARTA SWOICH PIENIĘDZY JEŚLI TRAFI SIĘ NA DOBRY EGZEMPLARZ JA MAM SKŁADAKA ALE ZUPEŁNIE NIE NARZEKAM, NAJWIĘKSZA ZALETA BAGAŻNIK, A MYŚLĘ NA PRZYSZŁOŚĆ O VENTO. POLECAM
Wrażenia
3,0
Silnik
PO DIESLU JETTA WYDAWAŁ SIĘ RAKIETĄ TERAZ WOŁOWATY
4,0
Skrzynia biegów
ŁATWA I PRZYJEMNA W OBSŁUDZE
4,0
Układ jezdny
BARDZO KIEPSKIE ZAWIESZENIE Z TYŁU NIE LUBI OBCIĄŻENIA A KUFER 530 LITRÓW
Komfort
5,0
Widoczność
DUŻE POWIERZCHNIE SZYB, ŁATWO WYCZUĆ AUTO
4,0
Ergonomia
MOŻE REGULACJA KIEROWNICY, NA LATA`80 TE SUPER (REG. WYS. FOTELA KIEROWCY!)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
JEST FABRYCZNY SZYBER TROCHĘ CIEKNIE ALE SKUTECZNY,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU DOSKONALE, Z TYŁU SŁABO ALE KANAPA KRÓLEWSKA
3,0
Wyciszenie
DO 100 KM/H MOŻE BYĆ POTEM KANTY I LUSTERKA PRODUKUJĄ SZUM
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUŻYCIE DO PRZYJĘCIA JAK NA TAKĄ KONSTRUKCJĘ, NAPRAWY DOŚĆ TANIE, ZAMIENNIKI DOSTĘPNE
5,0
Stosunek jakość/cena
MARKA ZOBOWIĄZUJE I CENA JEST ODBICIEM JAKOŚCI I NIEZAWODNOŚCI, JETTA DLA MAŁŻEŃSTWA DZIECKA I PSA IDEALNA! BAGAŻNIK NIE MA SOBIE RÓWNYCH NAWET W WYŻSZYCH KLASACH - OGROMNY!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3 LATA UŻYTKOWANIA REGULACJA WTRYSKU I KOMPUTERA - KOSZTOWNA