Silnik
: na tyle lat jazdy praktycznie zero jakichś poważniejszych napraw. Ale wszystko na bieżąco jest co potrzeba wymieniane. Łożyska, paski, oleje, filtry, amortyzatory, przeguby itd.
4,0
Całokształt
moja jetka ma 24 LATA i nie zamierzam jej sprzedać, to chyba o czymś świadczy. Chodzi jak pszczółka. Oryginalny lakier, tylko 200tys przebiegu (jestem drugim właścicielem), prostota, zero elektroniki, duży bagażnik, jak trzeba to i 2 tony węgla na przyczepce pociągnie. Nikt jej nie ukradnie. Pełen komfort. Może nie jest za piękna ale ją kocham.
Wrażenia
4,0
Silnik
żyleta, zwinny pomimo LPG
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
dałem wzmocnione sprężyny na tył, fajnie wysoko stoi, trzyma się pewnie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
za słabe, na dłuższej trasie daje się we znaki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawy proste do wykonania, łatwy dostęp do silnika, części bardzo tanie i łatwo dostępne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamki się urywają (wewnątrz pęka aluminiowy element), uszczelka na klawiaturze przepuszcza olej (duże odstępy między śrubami),
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
moja poprzednia jetka po przejechaniu 270tys na LPG wymagała wymiany pierścionków.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 70KM 51kW
[l/100km]