Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen ID.4

Hubert, ponad rok temu
Silnik 77 kWh 204KM 150kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen ID.4 77 kWh 204KM 150kW 2020-2023 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Bardzo udany samochód. Bardzo komfortowy, super wyciszony i zawieszenie też robi super robotę. Wystarczająco szybki = przyspieszenie. Straszą elektronika i obsługą. Wszystko chodzi bardzo dobrze. Tak, czasem raz w tygodniu coś przytnie przy łączeniu z iPhonem. Ale naprawdę jest ok. Czasami przerzuci utwór sam sobie . I tyle . Obsluga jak dla mnie prosta. Choć już się przyzwyczaiłem, ale źeby cokolwiek zmienić, musimy wchodzić przez ekran. Dobre nagłośnienie. Świetna nawigacja vw. Z obliczaniem trasy , zużycia prądu i miejscami na ładowanie. Aaaa, bardzo dużo miejsca i z przodu i z tylu. Jestem wysoki a za mną spokojnie sobie usiądę i mam daleko do fotela. Fajna asystent prędkości , ale nie na drogi ekspresowe i autostrady. Tam głupieje, zczyta sobie gdzieś 90 i hamuje na autostradzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu. Spalanie z 6000 tys km średnia 18 kw/100. W mieście jeżdżąc w miarę spokojnie. Jestem wstanie zejść do 13,5 kw /100 jadąc trasę do 120 km/h wychodzi ok. 20 kw/ 100.
5,0
Skrzynia biegów
Brak
4,0
Układ jezdny
Przy napędzie na tył, a pierwszy raz jeżdżę tylnonapedowcem, mam Wrazenie ze słabo odbija kierownica po skręcie jak przyspieszam. Nie wiem czy to jest kwestia napędu czy czegoś tam. Świetny promień zawracania. Mimo dużego gabaryty auto zwinne.
3,0
Karoseria
Lakier eko chujowy jak wszystkie teraz. Widać każda rysę
Komfort
3,0
Widoczność
Tył słabo , mała szyba , ale kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja, grzeje i chłodzi jak to w elektryku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca aż nadto
4,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Uważam ze za drogi. I w tej cenie nie ma klapy elektrycznej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Zużycie prądu dla silnika 77 kWh 204KM 150kW

Średni zasięg
400 km
Średni maksymalny zasięg
400 km
Średni minimalny zasięg
350 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
450 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
20,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
35,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
25,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen ID.4