Inne
: Przyspieszenie, zwrotność, podręcznikowe zużycie energii.
5,0
Całokształt
Mały sprytny i można go polubić. Sprawdziło sie zużycie energii na poziomie 15,6 kW ( w lato i przy ekonomicznej jezdzie do 120km/h). Najnizszy wynik to trochę poniżej12kW, a najwyższy zimą 25kW.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Na 19" trochę czuć wyboje i jest dziwne wrażenie, że cały ciężar amortyzacji bierze na siebie przednia oś, a tylna jest sztywniejsza. Może to tylko takie odczucie, bo to mój pierwszy tylny napęd ? Bardzo dobry promień skrętu !
4,0
Karoseria
Szybko się brudzi klapa bagażnika i tylna szyba. Niewspółmiernie do reszty karoserii.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić do szerokich "słupków" przy przedniej szybie, a także (wg mnie) ograniczającego widoczność słupka środkowego po stronie pasażera.
4,0
Ergonomia
Początki trudne, pózniej wszystko ok. Doskwiera brak mozliwosci elektrycznego zapamiętywania i ustawienia fotela kierowcy .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko parują szyby kiedy nie używa się klimy. Poza tym jest normalnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ze względu na baterie w podłodze jest wrażenie, że nogi leżą prawie poziomo.
5,0
Wyciszenie
Słychać bicie serca :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno ocenic.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dosyć drogi ale za to wygodny i przewidywalny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Zużycie prądu dla silnika 77kWh 204KM 150kW
Średni zasięg
440km
Średni maksymalny zasięg
450km
Średni minimalny zasięg
350km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
520km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
7,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
0,8h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania