To jest wstrętny policzek koncernu VAG wymierzony klientom. Auto ma koszmarne problemy ze wszystkim. Dosłownie wszystkim. Silnik gaśnie na biegu jałowym przy małych obrotach (!), diagnoza: masowa usterka określana przez serwis jako "problem z zasilaniem silnika". Panel dotykowy marnej jakości zamula, zawiesza się, wyłącza i wyświetla losowe błędy. Im zimniej na zewnątrz, tym gorzej. Materiały wykończeniowe przywodzą na myśl starsze Dacie. Jest to samochód wstrętny, źle zaprojektowany, niedopracowany i koszmarnie awaryjny - a to dopiero moment mojej eksploatacji...
Wrażenia
1,0
Silnik
Gaśnięcie na jałowym - "problem z zasilaniem silnika"
3,0
Skrzynia biegów
Częste problemy z włączeniem wstecznego. Im zimniej, tym gorzej.
1,0
Układ jezdny
Stuki w zawieszeniu. Zawieszenie niekomfortowe.
1,0
Karoseria
Złe spasowane elementów, zwłaszcza w klapie bagażnika. Nie doklejony spojler. Istnieją elementy nagie, nie zabezpieczone we wnętrzu, co przy tej cenie i w tej klasie jest karygodne.
Komfort
3,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW
[l/100km]